NOT: BU BÖLÜMÜ CEYDA YAZMADI.Yazar: ANONİM.
Fotoğraftaki Arya.
Her zaman ki gibi erken kalkıp babamın bana verdiği okul formasını üzerime geçirdim. Okul formalarını sevmesem de özel okul olduğu için daha da çok üzerine düşüyorlarmış. Aslında sorun etmemeliydim. Şu an düşüneceğim en son şey buydu.
Okulun önüne geldiğimizde babama artık gidebileceğini söyledim. Müdürün odasına gidip ders programını ve sınıfın yerini öğrendim.
2. kattaydı bu gerçekten iyi bir şeydi sanırım. Zemin katta olması daha iyi olurdu ama bunada şükür.
İlk ders biyolojiydi. Sayısal zekam daha kuvvetli olduğu için sayısalı seçmiştim. Biyoloji , kimya , fizik , matematik benim alanımdı. Seviyorum bu dersleri. Bir çoğumuz matematiği sevmez hatta 5 kişiden 5ide matematikten nefret eder ama ben seviyorum. Eğlenceli geliyor , ezber yok , bir kuralara göre çözüyorsun.
Formülünü bilmek yeterli bence.
Ayrıca ilgi alanlarım resim. Resim çizmeye bayılırım boş zamanlarımda sürekli resim çizerim ilham kaynağım genelde müzik. Nasıl bir yazar müzik eşliğinde kitap yazabiliyorsa bende müzik eşliğinde o işe konsantre olabiliyorum.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Tek dikkat çeken simsiyah saçları olan kadın bana gülümsedi. "Sen yeni öğrencimiz olmalısın?" dedi daha çok soru sorarcasına. "Evet." kimseye bakmamaya özen gösteriyordum. Böyle durumlarda ne yapılır bilmediğim için direk hocanın gösterdiği yere geçtim. Sınıfta tek boş yer burasıydı. Sarı dalgalı saçları , benimkilerden daha çık mavi gözleri olan kızın yanıydı.
Sınıftakilerin dikkatini çekmemeiştim herkes kendi işiyle meşguldü. Bir kaç kişi sıraya başını yaslamış uyuyordu. Çaprazımdaki kız deftere bir şeyler karalıyordu. Önümdeki çocukta hocanın tahtaya yazdıklarını not alıyordu.
Bazıları ise bana bakıyorlardı. Bu durumdan rahatsız olduğumu belirtircesine kıpırdandım. "Evet seni tanıyalım yeni öğrencim? adın ne?"
Siyah saçlı öğretmene hafif bir tebessüm ettim. Saygıdan dolayı ayağa kalkıp "Ar
ya. Arya Giray."
Öğretmen yine gülümsedi "Peki nereden geldin , Arya?"
"Ankara"
"Tamam. Tenefüste yanıma gel bazı notlar vereceğim. Geri kalmaman için."
Kafamı salladım.
Öğretmen derse döndüğünde yanımdaki kıza baktım. O'da bana bakıyordu. "Merhaba ben Leyla."
"Bende Arya"
Uzattığı elini sıktım "Memnun oldum." dedi "Bende."
Tenefüs zili çaldığında öğretmenden gerekli notları aldım. Çantama sıkıştırıp kapıya doğru ilerledim. Arkadamdan birinin bana dokunduğunu hissettiğimde refleks olarak o tarafa döndüm. Leylanın olduğunu gördüğümde gülümsedim.
"Kafeteryaya gidiyorum. Sende gelmek ister misin?" dediğinde "Olur" dedim
Kafeteryaya geldiğimizde herkes kendi alemindeydi. Bu iyi bir şeydi. Dikkat çekmek istemiyordum. Zaten istesem de çekemezdim çünkü buradaki kızların hepsi çok güzeldi. Manken gibi fiziği olan bile vardı. Etrafı inceleme fırsatım olmamaıştı ama karşıma çıkanlara bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK BAKIŞ
Teen FictionBir adım daha atarak aramızdaki mesafeyi kapattı. Ondan uzaklaşmak istedim ama bu beni güçsüz yapardı bu yüzden karşısında dimdik durdum. Tabii ben sadece öyle düşündüm dışarıdan nasıl göründüğüm hakkında hiçbir fikrim yoktu. Harika kokusu burnuma...