Kεφάλαιο 6

83 12 4
                                    

    Οταν φτασαμε εξω απο ενα Club μειναμε καγκελο.... Η ουρα για να μπεις μεσα ηταν απο την εισοδο του μαγαζιου μεχρι την αλλη γωνια του τετραγωνου.

<<Δεν θελω να φανω απαισιοδοξη αλλα εγω δεν περιμενω ολο αυτον τον κοσμο για να μπω μεσα, οσο και ''πρωτο'' να ειναι το μαγαζι ! >> δηλωνω !

   Η Ηλεκτρα γυριζει προς το μερος μου με ανασηκωμενο το φρυδι της.. Οοοχχχ οταν κανει αυτον τον μορφασμο κακα πραγματα συμβαινουν ! << Αγαπη μου , κανεις λες και δεν με ξερεις τοσο καιρο. Οτι θελω το παιρνω! Βλεπε και κρατα σημειωσεις... θα σου χρειαστουν !>> λεει η Ηλεκτρα,  η οποια προχωραει προς τον  security  με στιλ ντιβας.

 Την βλεπω να τον πλησιαζει και να του ψυθηριζει κατι στο αυτι ενω το ενα χερι της ακουμπαει στο στερνο του. Στριβει λιγο προς το μερος μου και με δειχνει στον security.  Λιγο πριν γυρισει να τον ξανακοιταξει μου κλεινει το ματι! Αυτο ηταν θα τη σκωτωσω! Υστερα, αφου εχει ξανα γυρισει ολη την προσοχη της πανω του , απομακρυνεται λιγο παιζοντας με τα μαλλια της ,  τον κοιταει και του χαμογελαει σαν χαζοχαρουμενο... Αυτος της χαμογελαει και της λεει κατι. Αυτη αρχιζει και χαιρεται τοσο πολυ που στο τελος του δινει ενα φιλι στο μαγουλο και αρχιζει να ερχετε προς το μερος μου κουνοντας λιγο παραπανω απο οτι επρεπε τους γοφους της. 

 << Οκ πες μου πως μολις τωρα δεν του την επεσες κυριολεκτικα μονο και μονο για να μπουμε μεσα !>>

<< Οοοο ναι ! Αυτο ακριβως εκανα! Εξαλλου το παιδι ειναι κουκλος! Θα ημουν χαζη αν δεν του την επεφτα!>> μου λεει λες και ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο.

<< Εγω παντως δεν θα το εκανα.>> της λεω σταυρονωντας τα χερια μου κατω απο το στηθος μου.

<< Το ειδες στα λογια μου ερχεσαι.... ελπιζω να καρατησες σημειωσεις. Θα σου ειναι χρησιμες εκει μεσα !>> μου κλεινει το ματι, με αρπαζει και πηγαινουμε προς την πορτα.

<< Συγγνωμω αν καταλαβα καλα με λες χαζη επειδη δεν την επεσα στον ''κουκλο''?... και εννωειτε πως με εσενα τοσο καιρο δεν χρειαζονται σημειωσεις . Μου παραδηδης ιδιαιτερα μαθηματα καθημερινα! Οσο για το ''χαζη'' μερος θα το πληρωσεις αργοτερα! >> της λεω με μια ανασα.

<< Μονο απειλες εισαι παντα αφου δεν προκειται να κανεις τιποτα γιατι εμαι αξιολατρευτη, κουκλα, εξυπνη και με αγαπας πολυ!>> μου λεει ενω στο τελος τιναζει τα μαλλια της προς τα πισω. 

My Only Love Is The Boy I Hate The MostWhere stories live. Discover now