Μελιτη: Η Μελιτη ειναι μια 18 η οποια μολις τελειωσε το σχολειο και με υποτροφια που πηρε αφηνει πισω την οικογενεια και τους φιλους της και ταξιδευει μεχρι την μαγευτικη Ισπανια. Η Μελιτη παντα ηταν κλειστη στον εαυτο της και δεν ανοιγοταν ευκολα. Παντα συνοδοιπόροι στην ζωη της ηταν η ταξη και η πειθαρχεια. Τι θα γινει ομως οταν σε στενα της Ισπανιας συνανταει τυχαια τον εκρηκτικό Μαρκο? Θα τον αφησει να μπει στην ζωη της ακομα και αν τα γεγονοτα της γνωριμιας τους δεν τους ευνοήσουν ?
Μαρκος: Ο Μαρκος ειναι 20 και δεν ειχε και τα πιο καλα παιδικα χρονια. Σε ηλικια 17 χρονων εφυγε απο το σπιτι του λογω συνεχων διαφονιων με τους γονεις του. Μεγαλωνωντας δυσκολα ο Μαρκος υιοθετησε εναν πολυ σκληρο χαρακτηρα. Δ εν επέτρεπε σε κανεναν να τον πλησιάσει πολυ συναισθηματικά . Η μονη οικογενεια την οποια ειχε ηταν η συμμορια. Οταν γνωριζει ομως την Μελιτη μετα απο ενα συμβαν ολα αλλαζουν!
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ! ΘΑ ΥΠΟΚΗΨΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥΣ Ή ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΕΥΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
Τηλεμαχος: Ο Τηλεμαχος ειναι κολλητος του Μαρκου. Απο τοτε που ηταν 17 χρονων και ο Μαρκος ειχε φυγει απο το σπιτι του εγιναν αχωριστοι φιλοι. Ο Τηλεμαχος ηταν αρχηγος σε μια συμμορια στην οποια ενταξε αργοτερα και τον Μαρκο.
Ηλεκτρα: Η Ηλεκτα ειναι 18 και εινσι η κολλητή και συγκατοικος της Μελιτης. Η Ηλεκτρα ειναι το ακριβως αντιθετο απο την κολλητη της. Ειναι εξωστρεφης και παντα μπλεκεται σε περιεργες καταστασεις. Παρ'ολα αυτα γινεται η καλητερη φιλη της Μελιτης με την πρωτη ματια!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΛΥΚΟΥΛΙΝΙΑ. ΚΟΝΤΑ ΣΑς ΞΑΝΑ ΜΕ ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑς ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ! ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ! ΕΠΙΣΗς ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΘΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΘΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙς ΕΠΟΜΕΝΕς ΜΕΡΕΣ.. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΕΡΕΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ! :):0:0:0
BINABASA MO ANG
My Only Love Is The Boy I Hate The Most
RomanceΗ Μελίτη ειναι πια φοιτήτρια της Ιατρικής. Με υποτροφία που παίρνει φεύγει για την Ισπανία ωστε να τελειώσει εκει το Πανεπιστήμιο της. Για την Μελίτη ειναι σαν να πραγματοποιήθηκε το όνειρο της καθώς πάλεψε σκληρά για να το κατακτήσει. Τι θα γίνει ό...