Ne!

981 67 11
                                    

Fajn jsem nejhorsi ja vím ale jaksi ten příběh nikdo nečetl tak se mi nechtělo psát....skvělý přístup tleskam no, ale wow teď tleskejte vy je tu další dil jeeeej
Adeltvr
Harry:
Už uběhl den po té hádce. Náhrdelník jsem našela teď ho nosím na krku já, protože věřím, že brzy bude vše jako dřív a já mu ho budu moct "slavnostně" pověsit na krk. Vždy jsme se ve škole znovu skamarádili ale.....ale on už není ve škole... Jsem takovej blbec jak jsem mohl Nicolasovi věřit?! Vždyť by to neudělal za to by šel do vězení a...a...a agrrrrr.

Louis:
Odešel jsem... Nikdy bych neřekl, že se ve mě najde tolik zlosti, zvlášť na Harryho. Možná by normální člověk ted přemýšlel jak to řekne mámě, ale to já se nemusím strachovat. Matka je neustále s ch&ch (chlapy a chlastem) a občas v práci aby měla na chlast, takže já ji nezajímám. Vždycky, když má slabou chvilku, tak slibuje, jak se polepší najde si pořádného chlapa a nebude pít. Nikdy to nesplnila ona vlastně nikdy neplní sliby ale...to je fuk naučil jsem se s tím žít.
Vytáhl jsem si klíče od domu, ale nebylo zamčeno je 20:15 takže matka tu být nemůže, ta se vrací až kolem čtvrté hodiny ranní. Docela mám strach nevím co mám očekávat. Pomalu jsem vcházel do domu když v tom.... ,,Ahoj Boo" matka?!
,,Nazdar?"
,,Víš, rozhodla jsem se, že začneme nový život." slabá chvilka... ,,koupila jsem nám dům kousek od Londýna!"
,,Cože?!" nemůžu Harryho opustit... vlastně... ,,Jo tak to mě ani nemusíš odhlašovat ze školy..." řekl jsema podal jí papír co mi dal ředitel. Vzala si ho a podívala se na mě tazavým pohledem. ,,Ty máš takové štěstí Tomlinsone!" bylo mi jasné, že mám štěstí, stejně by mě odhlásila. ,,tak fajn sbal si jedeme zítra ráno!" už?! Ani jsem Ha- sakra proč na něj pořád myslím?! Možná proto, že to byl můj BFF... že by? ,,Ehm...dobře..." ach jo já vím, já vím Hazza mě zradil, ale už teď mi vážně hodně chybí.
Celou noc jsem nespal, ano byl jsem rád, že se mat-máma polepší, ale co Hazz? Já jsem takovej idiot proč jsem si nenechal ten náhrdelník?! Teď jsou fotky (jen v blbym telefonu) poslední co mi po něm zbylo... Fajn Tomlinsone teď se chováš jak kdyby byl Harry mrtvej....Ooo ne ne ne ne to by Harry neudělal, neni blbej nebo vlastne je, ale určitě by se kvůli mě nezabil....Ale co když jo?! Měl bych mu napsat... uz jsem sahal po mobilu na nočním stolku, ale něco ve mně mi to zakázalo a tak jsem ruku zase stáhnul k tělu. Jen se podívám kolik je...

V Hlavě:
No to teda ne! Na zdi máš hodiny!
No ale vždyť je tma!
Tak si rozsviť!
To me vzbudí..
Tak si vem baterku!
Nevim kde je...
Tak se nedozvš kolik je smůla!
Heeeeeej!
No co?
Fajn jdu si rozsvítit....

Louis:
COŽE?! Šel jsem spát v deset už tady ležím celé hodiny a ono je půl jedenáctý?! I když vlastně...alespoň se ještě vyspím.....
Byl jsem na nějakém mostě, nevím na jakém můj pohled směřoval jen na jedno místo. Nějaká postava z něj chce skočit. Mám strach se přiblížit, ale chci tomu zabránit, nechci aby se kdokoli zabíjel...Až teď jsem si všiml, že stojím uprostřed silnice a aaaaa! Cože? Auto mnou projelo jako bych byl DUCH! O můj bože kdy jsem se zabil? Nebo snad kdo mě zabil? Nevěděl jsem, ale věděl jsem, že té osobě ve skoku nezabrání m neuslyší mě. Teď mě opustil strach a běžel jsem k ní/k němu ještě jsem nevidel do obličeje, ale měl na sobe dva náhradníky stejné jako mám já a Harry, ale on to nemůže být ja mám svuj náhrdelník na sobě...sahl jsem si na krk abych ho zkontroloval a až teď jsem si vzpoměl. Hádka s Harrym, ale stejně to on nebude je to pitomec, ale v tomhle ne prece by se kvůli tomu nezabil. Přešel jsem ještě blíž abych viděl obličej a mýlil jsem se...Je to Hazza můj Hazza! ,,Notak Hazz vykašli se na to. Já ti za to nestojím, vím jsem blbec, že jsem tak křičel opravdu si mě naštval, ale odpouštím ti jen slez z toho mostu a pojď domů prosím..." se vzlyky jsem přemlouval Harryho. ,,Vím Lou, že bys tohle nechtěl, ale dozvěděl jsem se, že se stěhuješ a já bez tebe nemůžu žít, nemůžu žít s pocitem, že jsi mě opustil, a že za to vsechno můžu já. Že si na mne naštvaný, a nemůžeš mi odpustit, protože už te nikdy neuvidím. Taky vím, že mě neslyšíš, ale Lou byl si pro mě všechno zaplnil jsi celé moje srdce a teď ho zlomil. Nikdy bys to neudělal, ale já tě zradil, jenže Lou, Nick mi vyhrožoval, že tě zabije jestli to neudělám omlouvám se...." odmlčel se, polkl, myslel jsem, že je to konec ale on ještě zakřičel: ,,MILUJU TĚ LOUISI A VŽDY JSEM TĚ MILOVAL A MILOVAT BUDU A I PŘESTO, ŽE TOHLE JE MŮJ KONEC BUDU NAVŽDY U TEBE" v hysterické m pláči jsem sledoval jak padá a...a probudil jsem se. S oteklýma očima od pláče a vlastně jsem ještě plakal. ,,Byl to jen sen" šeptal jsem sám pro sebe, ale nezabíralo to. Teď už bylo půl šesté rano a já věděl, že po tomhle uz neusnu.
Nasnidal jsem se, mezi tím se vzbudila i máma a dorazili stěhováci. Když tak po hodině a půl stěhováci konečně vše naskladali do aut a vyrazili, byla rada na nás. Naposledy jsem prošel dům který už byl zcela holý až na pár věcí jako byl gauč, který už byl...odporný. Teď se mi vrátili všechny vzpomínky...všechny...všechny s Harrym... Došel jsem do pokoje vzal taškya pár poslednich krabic co jsme nedali stěhovákům, dal je do auta a vyrazili jsme. Míjeli jsme park, školu, Harryho dům...Ha-harryho dům...rozplakal jsem se plakal jsem dlouho a pk jsem usnul. Když najednou mě vzbudila zpráva v mobilu
IHML: ,,Ahoj :-)"
Cože twitar? Nepamatuju si, že bych si zakládal účet....Jinak twitar je sociální síť, kde si můžete anonymně psát a pak se třeba sejít...NĚCO PRO UCHYLY!
Boo_pigeon: ,,známe se?"

______________________________________
Miluju vás, že si to čtěte a miluju vás, že "hvezdičkujete" - nový slovo a miluju vás, že komentujete a určitě pokračujte, ale ja jsem ještě neprisla na to jak si ten koment zobrazit a odpovědět, ale já na to přijdu!...snad. Takže se omlouvám, že jsem neodepsala a omlouvám se všem, že jsemvydala tak pozdě, ale duvod je nahoře. Jinak byla jsem líná to po sobě číst tak budu doufat O:-) a koho taky potěšil ten obrázek? <3 <3
Adeltvr :-*

Forgive || Larry textingKde žijí příběhy. Začni objevovat