12.

490 54 11
                                    

Louis' POV
Zvíře: A co normální hovor?

Kráska: Fajn..., ale dnes ne až zítra.

Zvíře: DĚKUJU!!! Zítra ve 20:00 souhlasíš?

Kráska: Tak zítra. Zatím to necháme být.

Zvíře: Jak jako?

Kráska: Prostě mi nepiš!

Zvíře: Ale...ale...proč?

Kráska: Edwarde...

Zvíře: Dobře...promiň

Nebylo to ode mě úplně milé, ale musel jsem. Ve škole nám pouštěli dokument o tom jak díky tomuhle přišlo spousta lidí o život a já dostal strach. Všichni ti uchylové a další psychopatové psali stejně jak Edward a taky nechtěli posílat fotky a volat... I když Edward volat chce... ale proč nechce ukázat tvář??? To si myslí, že bych si pak myslel, že není hezký? Nebo skrývá něco víc? Zítřejší telefonát to vše může zodpovědět...

***

Kráska: Ahoj :)

Zvíře: To už ten zákaz psaní neplatí nebo co?

Kráska: Já se ve škole nudím. A musíme se domluvit na dnešku.

Zvíře: Máš tam Nialla bav se s ním. Ne, nemusíme.

Kráska: Niall je nemocný. A to jsi naštvaný??? Jen proto, že mám strach?

Zvíře: Ne. Já jsem naštvaný, protože jsi mi včera celkem ubližoval tím, jak jsi mlel o tom, jak si se mnou nebudeš psát.

Kráska: Ježiš Edwarde. Zas tolik to pro tebe nemůže znamenat...

Zvíře: Ty ani nevíš jak moc to pro mě znamená!!!

Kráska: Taky tě mám moc rád a velmi pro mě znamenáš, ale jenom pokud jsi TEN EDWARD za kterého se vydáváš...

Zvíře: No... a kdyby jsi zjistil, že někdo není ten kdo píše, ale někdo koho dobře znáš jen nevíš, že to je on...

Kráska: Edwarde tímhle mě děsíš ještě víc!!!

Zvíře: Ne! To není můj případ...Měl jsem to v jedné knížce....

Kráska: No...podle toho kdo by ten někdo byl...Ten koho bych znal... Kdyby to byl někdo kdo mi chybí, tak bych byl naštvaný, ale uklindnil bych se. Kdyby to byl někdo koho v životě už nepotřebuju, tak bych byl jen naštvaný.

Zvíře: A kdo je u tebe kdo?

Kráska: Chceš jména?

Zvíře: No...asi ano...

Kráska: Harry - bývalý nejlepší kamarád.

Zvíře: A ten je co?

Kráska: Já...já vlastně ani nevím. On je asi obojí. Strašně mi chybí a často na něj myslím, ale pak si vzpomenu co provedl a všechna lítost, že tu teď není se mnou zmizí...

Zvíře: To mě mrzí Lou...

Kráska: Asi bych tu to vše neřekl kdybych ti nevěřil co?

Zvíře: Ne to asi ne XD

Kráska: Fajn. Ale na tom telefonátu stále trvám!!!

Zvíře: Okay Lewisi. Já to chápu!!! XD

Kráska: Sis to XD nějak oblíbil...

Zvíře: Možnaaaaaaaaaa....XD

Kráska: Ach jo :( :D

Zvíře: No nic Lou. Musím jít. Liam čeká XDDD

Kráska: Ty mě tu necháš na pospas školy?!

Zvíře: Asi jo XD Pa XD

Kráska: To XD už me štve! A NAZDAR!

Jakoby se vrátilo všechno, co bylo před tím, než jsem se začal bát. Edward už zase přišel jak kluk stejně starý jako já a ne žádný 50ti letý nadržený plešatý úchyl a to je dobrý 'znovuzačátek' (pozn. autora: já vím boží slovo...)

***

Harry's POV

Už se blížil večer a s ním i ten slíbený telefonát. Nacvičoval jsem si různé hlasy, ale ten můj pitomej chraplák mi tam vždycky skočil zase zpět. No tak budu muset mluvit normálně... Co se kromě stracení Louise už nadobro může stát???

19:45
Kráska: Už jen čtvrt hodiny!!!

Zvíře: Bezva...
Tady máš číslo: 777 281 127

Kráska: Ty se netěšíš? Děkuju. Tady je moje: 776 833 737

Zvíře: Jo...ale mám strach... Taky děkuju.

Kráska: Z čeho?

Zvíře: Ani nevím

Vím. Třeba z toho, že mě pozná, že nebudem vědět o čem si povídat a tak...

Kráska: To bude v pohodě :)

19:59. Hluboce jsem se nadechoval a odpočítával spolu s mobilem vteřiny. 10,9,8.....,3,2,1... Everybody's git their demons... začala mi hrát písnička od Five Seconds Of Summer, kterou jsem měl nastavenou na vyzvánění. Začala blikat kolonka Louis. Klikl jsem na kolonku přijmout.
,,A-Ahoj" pozdravil Lou. Ten ANDĚLSKÝ HLAS! Vždycky jsem ho miloval. Teď jsem přišel na řadu já. Rozhodoval jsem se jak budu mluvit. Nakonec jsem zvolil jiný hlas trochu vyšší. On to ale asi poznal...
,,Ahoj"
,,Ha.Ha.Ha. Zkus to teď svým hlasem Edwarde..."
,,To je můj hlas!"
,,No jasně vždyť slyším jak kvílíš. Takový hlas nikdo nemá."
,,Dobře" naposledy jsem zakvílel.

Louis' POV
,,No...tak tohle je můj normální hlas"
,,A..Eh..." Měl stejný hlas jako Harold! Nebo to byl Harold? No to asi těžko...Ten by se neobtěžoval si se mnou psát a volat...
,,Mám ho hrozný že?"
,,N..Ne. Já jen Harry měl úplně stejný..."
,,A...Aha..."
,,No nic jdeme se bavit o něčem jiném"
,,A o čem?"
,,Tak mi třeba řekni... Co Liam?"
,,Jo v poho. Je to super kamarád. A co Niall už je mu líp?"
....Takhle jsme pokračovali asi půl hodiny kdy už jsme museli oba skončit.
,,Tak jo měj se Edwarde. Napíšem si zítra"
,,Jojo. Pa!" Asi už mu můžu věřit...
______________________________________
Dneska to nebylo zas tak o textingu, ale i tak... Už mě začlo konečně zas bavit, takže by to mělo vycházet častěji.
Wolfie :-*

Forgive || Larry textingKde žijí příběhy. Začni objevovat