ZlatáRybka: Edwarde, já vím, že máš IQ pěti letého dítěte, ale to neznamená, že mě můžeš podezřívat, že jsem zlatá rybka... -_-
SuperBalič: Tak dokaž, že nejsi....tím, že mi změníš přezdívku.
ZlatáRybka: To je ubohý...
Další den.... 9:00
SuperBalič: Co?
SuperBalič: Ty jsi zase uražený?
SuperBalič: Rybičko?
SuperBalič: Btw. To bylo hodně teplý že jo?😂
SuperBalič: Lewiiiiiiiis!
SuperBalič: Tak nic... :(
9:45
ZlatáRybka: Doufám, že jsi spokojený. Jsem tady v tý blbý škole po prvé a díky tvému otravování už mám poznámku. Když začala přestávka, tak se na mě kluci vrhli a začali křičet 's kým si to tam píšeš??? S nějakou svojí holkou, kterou si nechal ve svém milovaném městečku?' Už v tu chvíli jim to přišlo strašně vtipný, ale když si přečetli co si píšem - to, že jsem gay - a ty přezdívky, tak tam málem umřeli smíchy a začali mi říkat rybičko! Chápeš to?!?!?! Ty, ty jsi mi to vsechno zkazil! Nikdy nikdo nevěděl, že jsem gay ani Harry to nevěděl a najednou se to někomu odhodlám říct a ví to celá škola!
SuperBalič: Lou to je mi hrozně líto :(
Ani nevíš jak, ale ty víš, že já za to nemůžu, že ano? :'(ZlatáRybka: No jasně. Někdo jinej je v prdeli?! Pffff to je fuk hlavně, že to není moje vina!
SuperBalič: Ale ne Lou, špatně jsi to pochopil. Já bych klidně všechno to ponížení a všechno co si zažil vzal na sebe jen abych zachránil tebe, ale ja nemůžu a to mi nemůžeš vyčítat. Ale chci abys věděl, že chci být a budu vždy tvou oporou.
ZlatáRybka: Ty možná chceš, ale já ne! JÁ TĚ NEPOTŘEBUJU JAKO OPORU JÁ MÁM SVOJEHO NEJ....vlastně nemám...ALE TO NEVADÍ TY KR***NE! Já nepotřebuju nikoho! A TEBE? TEBE UŽ VŮBEC!!!!
SuperBalič: Aha...tak já se ti omlouvám a z celého ❤️ ti přeju šťastný život. Sbohem.
Další den...
ZlatáRybka: Ne! Já...já strašně se ti omlouvám. To ne to jsem nechtěl. Já nevím co to do mě vjelo. Ty ses mě snažil uklidnit a potěšit i před tím jsem se choval jako blbec, ale teď? To co jsem ti napsal to prostě....ja nevím co říct. Omlouvám se.
SuperBalič: Nw to je v pohodq
ZlatáRybka: Počkat tolik chyb? Ty jsi pil?
SuperBalič: Ne ja rozhrdnw nepyl ja jeste pyju
ZlatáRybka: To kvůli mě?
SuperBalič: Anp hroznw jsy me nastwal Levysy
ZlatáRybka: A to se musíš hned opít?
SuperBalič: Nwmusim, ale chcy
ZlatáRybka: Ó můj bože
SuperBalič: Jo to budws kricet az spolz budwm spat
ZlatáRybka: MY SPOLU NEBUDEM SPÁT!!!!!!!
SuperBalič: Nwrikej ze bis nechtrl...
ZlatáRybka: Ale já bych NECHTĚL!
Uživatel SuperBalič změnil uživateli ZlatáRybka přezdívku na SD
SD: Vážně?! SD jako SD karta?!
SuperBalič: Ne SD jsko Sex Družks
SD: Okay to je na mě moc napiš až budeš střízlivej.
SuperBalič: Tsk paoa :-*
______________________________________
SuperBalič: Víš co Lou došlo mi, že si za to nemohl ty, ale tvůj vztek takže ti opouštím
SD: No já si myslím, že si spíš vystřízlivěl...
SuperBalič: Počkat? Proč se jmenuješ SD? Co to znamená? A jak víš, že jsem pil
SD: No zkus si přečíst včerejší zprávy...
SuperBalič: NE!!!!! Nenenenenenenenenenenenenenene NE!!! To jsem nepsal já.... SEX DRUŽKA?! Co?!?!?! Vždyť to by mě ani nenapadlo...
SD: V tom případě ti alkohol asi dodává fantazii...
SuperBalič: Ne! To ne! To se musí napravit!
Uživatel SuperBalič změnil uživateli SD přezdívku na Banán
Banán: Banán? Tak dobře, když já banán tak ty
Uživatel Banán změnil uživateli SuperBalič přezdívku na Hruška
Hruška: Proč hruška?
Banán: Protože máš šišatou hlavu 🍐
Hruška: Mojí hlavu si nikdy neviděl...🍌🍌🍌🍌
Banán: To mi nezakazuje říkat, že je šišatá....
______________________________________
Stal se zázrak!!!! Napsala jsem díl den po tom minulém 👏👏 dobře nebyl to zázrak...Byli jste to vy! Ty hvězdičky⭐, nebo komentáře📝, nebo prostě jen přečtení📕. Mega mě to potěšilo takže. Hvězdičkujte a komentuje dál (nebo alespoň čtěte)
❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍
Adeltvr 😻
ČTEŠ
Forgive || Larry texting
FanfictionLouis a Harry byli od narození nejlepšími kamarády. Teď se, ale pohádali a Louis se odstěhoval. Harry už nemá způsob jak to urovnat...dokud ho nenapadne "geniální plán". Co se tedy stane, když Louisovi jednou napíše anonym?