Louis' POV
Otevřel jsem dveře a pomalu jsem vešel. V ruce jsem svíral růže s dopisem vloženým v nich. Přešel jsem před postel bez jediného pohledu na toho, kdo na ní byl. Teď jsem stál přímo před "Edwardem" a zvedl jsem pohled. Zadíval jsem se do nádherných zelených očí a hned jsem je poznal. Byl to Harold. Štípnul jsem se abych se probudil. Bohužel se mi to ale nezdálo. Chvíli jsem stál a zpracovával to. Pak mi to došlo. Všechno konečně pasovalo do sebe. To proč mi nechtěl poslat fotku, to proč se Harryho tak zastával a to proč mám teď neskutečný vztek. Otočil jsem se a vyběhl z pokoje. Běžel jsem ven pro Nialla a chtěl okamžitě odjet tak naštvaný jsem dlouho nebyl (naposledy, když mě Harold podrazil, takže asi před čtyřmi měsíci...). Ni vůbec nechápal co děje a pořád se vyptával, ale já neměl sílu mu to říct. Celou cestu jsem mlčel a poklepával nohou. Byl jsem jen a jen naštvaný...Do té doby než mi došlo, že se Hazz možná nevzbudí. Dojeli jsme domů. A já jsem s brekem vyběhl do svého pokoje. Bohužel mě máma asi zaslechla, nebo viděla a přišla za mnou. ,,Co se děje Lou?" Zeptala se mě. Někomu jsem se přecejen vyspovídat musel. Nevím jestli máma byla to nejlepší řešení, ale co...,,Mami... Ten Edward jak jsem za ním jel on... tam nebyl..." Nedořekl jsem to, ale mamka myslela, že už jo. ,,To mě mrzí Louisi..."
,,Ne mami ty to nechápeš!!! On tam ležel Harold!!!!"
,,Počkej...jakože TEN Harold jakože Styles???"
,,Jo"
,,A sakra"
,,Co je?"
,,Louisi...Co teď k Harrymu DOOPRAVDY cítíš?"
,,Jak jako?"
,,Nemysli si, že nevím, že jsi ho miloval. Ano byla jsem neustále opilá, ale i tak jsem tě vnímala"
,,Ale jak to víš"
,,Lou já jsem tvoje matka a matky to poznají, tak co k němu tedy cítíš?"
,,Nenávist" Řekl jsem to sebejistě, ale uvnitř jsem cítíl strašnou bolest. Jako šíp zabodávající se mi do srdce. ,,Přiznej to Tomlinsone. I když tě Harry nejspíš zradil, tak ho uvnitř pořád ještě miluješ, prtože pokud to dobře chápu ten Edward byl Harry a ty ses do něj zamioval..."
,,Jak jako nejspíš?"
,,Fajn. Právě si přiznal, že ho miluješ. A nejspíš proto, že sis to nikdy nenechal vysvětlit...Co když tě jen chránil?"
,,Já se nepřiznal!“
,,Nepopřels to."
,,Teď mluvíš jak Edwa...Harry"
,,Hele Louisi nebudu ti tady dokazovat, že ho miluješ, ale jedno ti řeknu: právě umírá a nebo se znovu narodí. Moc toho o komatu neznám, ale vím, že je možnost, že si nebude nic pamatovat.“***
Hodně jsem nad tím co máma řekla přemýšlel a došel jsem k názoru, že má pravdu. Se vším. Harryho jsem nikdy nepřestal milovat. Ta "nenávist" to zastiňovala, ale láska tam pořád někde byla. Nechci ho ztratit. I kdyby to měl být nadosmrti jen můj kamarád. Musí se vzbudit a já tak nějak věřím, že jsem to já, kdo mu v tom napomůže. Dnes budu volat do nemocnice a zeptám se na jeho stav.
***
,,Dobrý den“
,,Dobrý den. Jmenuji se Louis Tomlinson a jsem kama...tedy nejlepší kamarád Harryho Stylese...Leží na pokoji 28 v kómatu. Chtěl bych se zeptat na jeho stav a taky co se s ním bude dít dál...“
,,Stav pana Stylese se stále nezměnil a mrzí mě, že to musím říkat, ale doktoři si myslí, že je pouze 20% šance, že se ještě někdy vzbudí. Má na to už pouhé 3 týdny“
,,Co?! Jak jako tři týdny?“
,,Každý pacient v kómatu se musí vzbudit do měsíce. Pokud se nevzbudí, tak je odpojen z přístrojů...“
,,Ne! To nemůžete!!!“
,,Mrzí mě to, ale můžeme je to v souladu se zákony“
,,Nashledanou.“ Řekl jsem a típl to. Ani jsem nečekal na její rozloučení. Hazz má tři týdny a já se tam dostanu až za týden!!! Budu tam s ním jen dva týdny !!! Kdybych mohl, tak se na vše vykašlu a jedu hned, ale nesmím. Celý týden si budu opravovat známky na vysvědčení, které jsou hodně špatné a máma řekla, že se jen opovážím domů přinést takové známky, tak mě "zabije". Hned potom za Harrym půjdu a řeknu mu, že jsem mu (alespoň z části) odpustil. Doufám, že to uslyší...
_________________________________________
Jop. Vydala bych ti už asi tak před pěti dny, ale to bych nebyla já kdyby jsem ti nezapomněla uložit a nemusela to psát znova...
Wolfie <3
ČTEŠ
Forgive || Larry texting
FanfictionLouis a Harry byli od narození nejlepšími kamarády. Teď se, ale pohádali a Louis se odstěhoval. Harry už nemá způsob jak to urovnat...dokud ho nenapadne "geniální plán". Co se tedy stane, když Louisovi jednou napíše anonym?