Merhaba arkadaşlar!Uzun zaman olduğunun farkındayım.Biraz ara vermek bana gerçekten iyi geldi.Bu kesitten sonra yine uzun bir süre giremeyeceğim.Ama vaktim oldukça bölüm düzenliyorum.Daha fazla beklemeden kesit e geçin en iyisi.oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.20 oy a yeni bölümü paylaşacağım.
Bugüne kadar hayatımda hep doğru kararlar verdiğimi düşünmüştüm.Mükemmel değil ama kusursuz .Ve şimdi hayatımın hatasını yapmaya hazırlanıyordum.Neredeyse 5 ay olmuştu.Gücümü görmüştüm ve az çok kullanabilmiştim.Kolumdaki yanık izi de yavaş yavaş geçmişti.
Kapının yavaşça açılmasıyla içeri Aras girmişti.Hisettiklerim hiçbir zaman değişmemişti .Hep aynıydı.Beş aydır onunla nerdeyse beş kez konuşmuştuk.Gerçekten de kafayı yemek üzereydim.Alex de yoktu.Kaçmaya çalıştığı için onu öldürmüşlerdi.Burası berbat bir işkence evine dönmüştü.
Aras cebinden keskin bir bıçak çıkamıştı.Bugün kaçacağımızı biliyordum.Ama korkuyordum .Alex gibi ölmekten yada çıldırmaktan.'Bileğini uzat 'Aras ın sözüyle bileğimi ona uzattım .Sol elini cebinden çıkardığında beynimin bulandığını hissettim.Bileğini kesip o şeyi çıkarmıştı.Bileği kanlar içindeydi.Gözlerinde ise sadece uykusuzluk vardı.Bıçağı bileğimin kenarına getirdi.Bıçakta hisettiğim yogun soğukluk tenimi yakmıştı.Soğuk beni yakıyordu.
Sağ elimle bileğime güç verdim.Hadi ama bu kadar güçsüz olamazsın.İçimdeki ses beni ezerken.Bıçağın ucu derime batmıştı.Hafif başlayan acı giderek sızlıyordu.İlk başta küçük başlayan yara Aras ın bıçağı bir anda çekmesiyle çığlık atmamı sağlamıştı. Masada duran ince teli alıp yaranın için doğru iterken ben acı içinde kesik kesik çığlıklar atıyordum.
Aras bileğimin içinden teli çekerken beynim karmaşıktı.Yaşadıklarım gözümün önünden geçiyordu sanki.
........
Gözlerimi açtğımda Aras başımda bekliyordu.Aynı yerdeydim.Gözlerin bileğime gittiğinde sargılı olduğunu gördüm.Yerler de kanlar vardı ve bu benim oldukça midemi bulandırmıştı.Aras la göz göze geldim.
'Artık zaman doldu'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ :BEYAZKELEBEK
FantasiDerin sessizliği içime çektim gecenin karanlığında. Hayallerim damla damla akarken gözyaşlarımla yanaklarınıma, Hıçkırığın kaçmasına izin verdim dudaklarımdan. Gecenin soğunun tenimi yaktığını hissettim. Soğuk hiç yakar mıydı? Yakıyordu işte, ru...