6.Další Beta

95 8 0
                                    

   Zrychlila jsem, ale to jsem dělat neměla... Přede mnou byla zatáčka, nepodařilo se mi to ubrzdit a zatočit, takže jsem vjela do lesa a motorka spadla na mě. V noze a boku jsem pocítila ostrou bolest, kde jsem měla pocit, že něco ruplo. Rychle jsem nadzvedla motorku a posunula jsem jí tak, abych byla volná. Bok už se skoro zahojil a byl správně takže jsem ignorovala bolest a posadila se. Ten vlkodlak, co mě sledoval nebyl nikde nadoslech, ani nebyl cítit. Nohu jsem, ale měla hnusně vykloubené koleno a asi jsem měla kousek pod ním i zlomeninu. Ta, ale už správně srůstala. Kéž bych nezapomněla, jak ho nahodit zpátky(koleno). ,,Nae?"uslyšela jsem známý hlas.
   ,,Bože... Dereku! Strašně si mě vyděsil..."klekl si ke mě. Podíval se mi do očí. Přikývla jsem na jeho němou otázku. Rychle zatlačil koleno zpátky do kloubu. Ta bolest! Chtělo se mi řvát, ale věděla jsem, že nemůžu. Tak jsem jen zaryla drápy do země a vycenila pevně skousnuté tesáky, které už se pomalu měnily do původního stavu. Z hluboka jsem dýchala a po chvilce, kdy už to bylo lepší jsem se odvážila podívat Derekovi do očí. ,,V pohodě?"zeptal se starostlivě a podíval se mi pevně do oči. ,,Jo, už jo." ,,Co se stalo?" ,,Někdo mě pronásledoval, myslím že ta Alfa, zrychlila jsem a zapomněla na zatáčku." ,,Aha. Taky jsem si ho už všiml. Motorka je v pohodě, chceš odvést?" ,,Jestli to myslíš tak jestli zvládnu řídit, tak ano zvládnu." ,,Dobře a nechceš hodit ty mě? Máme stejnou cestu." ,,Proč ne?"pokrčila rameny a vstala, když jsem opatrně došlápla na nohu stále v ní trochu cukalo, ale jinak už to bylo dobrý.

,,Dobrou noc kluci. Já mám dneska školu a pak půjdu s Riou a Leou ven, takže jdu spát. Jo a Dereku, ta Alfa kousla Scotta."na což se ozvala dvouhlasová odpověď: ,,Cože?" ,,Nevím, potkala jsem ho v lese a hodila ho domů. Dobrou."a zmizela jsem než mě zahrnou tunou otázek.

Brácha už nebyl doma. Byl na pohovoru, protože si chtěl sehnat novou práci. Nevím jakou. Rychle jsem se nasnídala, vykonala raní hygienu a oblíkla se. Protože bylo ještě teplo jela jsem na motorce. Vlasy v zaplétaném copu se naštěstí vešly pod helmu. Když jsem dojela před školu viděla jsem Scottova kamaráda, pardon jména mi nejdou, jak divoce gestikuluje rukama. Scott byl v pořádku. Chudák, další Beta. Zaparkovala jsem a jako obvykle zajistila motorku alarmem. Cestou jsem odchytila Leu a Riu u skříněk a těsně se zvoněním jsme vešly do třídy. Ria už Lee, prý stihla vysvětlit jak vypadám a domluvila společnou večeři. Na hodinách se nic zajímavého nedělo. Klasicky jsem si čmárala do sešitů, napůl poslouchala učitele a těšila se na hodinu tělocviku, byla jsem zvědavá, jestli mi coach pořád bude ignorovat a nebo se ke mně bude kvůli té události na začátku léta chovat jinak. Také jsem přemýšlela o Lauře, před tím než většina Haleů uhořela mi často hlídala a brala jsem jí jako starší ségru. Naštvalo mě, když jsem zjistila, že ji zabili málem jsem zmrazila celou kuchyň ups.

,,Notak Anae, nespi už je přestávka!"leknutím jsem se zvedla, přičemž jsme se srazily hlavami. ,,Au,"řekly jsme s Leou zároveň a začaly se smát. Pomohla mi si posbírat věci, protože za pět minut mělo zvonit a nás čekala poslední hodina. Tělocvik...

,,Takže vím byli prázdniny a většina z vás je trávila válením vašich línejch zadků, takže na vrácení se do této kruté reality každej šest koleček. Nailow!?"zastavil mě, když už jsem vyrážela. ,,Ano pane učiteli?" ,,Co noha?" ,,Téměř jako nová pane učiteli." ,,Dobře, takže za ten stres máš těch koleček 10."v odpověď už jsem jen otevřela pusu, kterou jsem následně zavřela, zatřásla jsem hlavou a vyběhla. 

Tělocvik byl nakonec v pohodě a já měla zatím volno, protože večeře s holkama byla až večer. Napsala jsem trenérovi rychlou SMSku, že končím s házenou a na motorce vyrazila do centra, protože jsem si chtěla domluvit brigádu na každé odpoledne až na pátek.
   Najednou jsem začala mít takový zvláštní pocit, že se něco děje, který mi donutil to obrátit a ject za Leou domů.
   Když jsem přijela, hned jsem si uvědomila, že je něco špatně dveře byly otevřený a z okna od Leina pokoje bylo vysypané sklo na chodník. Rychle jsem postavila motorku a vešla dovnitř. S nádechem jsem ucítila krev a slábnoucí pach dalšího vlkodlaka. Ale ne... Schody jsem brala po dvou a rychle doběhla do Leina pokoje. Z následujícího pohledu jsem zalapala po dechu.
,,Leo... To ne..."vyklouzlo mi z úst při pohledu na její rozervanou hruď. Padla jsem na kolena,  objala její bezduché tělo a začala brečet. Po chvíli jsem uslyšela kroky. Rychle jsem Leu položila zpátky a postavila se proti dveřím.

Is it real? (FF Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat