Multimedia : Ekin
İlk yazma deneyimim olduğu için kusurlarım varsa özür dilerim iyi okumalar
Herşey Ralya nın doğumgünü partisinde başlamıştı..
1 Gün Önce...
Bugün Ralya nın doğumgünü ... Evinin kocaman havuzlu bahçesinde yapacağı partiye okuldaki herkesi çağırmıştı. Ve genelde popüler olduğumuz için fazla kişi gelirdi. Fakat okuldan çok kişi gittiği için kalabalık olsun diye okuldakilerine arkadaşlarını da çağırmasını söylemeştik . Böylece görkemli ve güzel bir parti olacak tı .
Kankiler olduğumuz için partiye beraber hazırlanacaktık. Bu yüzden eşyalarımı almam gerekiyordu. Dolabımın kapağını açıp içindeki çantalardan küçük bir çanta tane alım çekmecemin içndeki siyah ojeleri ve bağzı makyaj malzemelerini aldım. Ondan sonra bir kutu çıkarıp içine iki çift topuklu ayakkabı koydum. Ve büyük bir çantaya kısa siyah elbise ve dantelli bir elbise koydum . Karar veremediğim için iki tane almıştım. Maşa düzleştirici vs. orada olduğu için yanıma almamıştım. Hemen dolabıma bakım bir şort ve bir sweatshirt alıp yatağımın üstüne koydum. Ayıcıklı ve kalpli pijamalarımdan kurtulup kendimi banyoya attım. Sıcak su iyi gelmişti. Hemen kurulanıp ıslak saçlarımla aşağıya indim.
"Ben çıkıyorum ev halkııığğğğ"
Diye bağırınca annem bana beni boğacakmış gibi baktı. Hemen kem gözlerden kurtulup kapıyı kapattım ve arabama atladım. Daha doğrusu babamın arabasına .
Müzikleri çevirip bir şarkı açtım. Breake your heart (multi de var dinleyin)çıkınca bıraktım. Güzel bir şarkı. Şarkıya tempo tuttururken birden önüme bir motor fırladı . Kornalar ve küfürler eşliğinde kaskını çıkardı ve arabaya foğru geldi . Ben de ona karşı orta parmağımı çıkarıp son hız Eylül 'ü almaya gittim. Daha olayın şokundan çıkamamıştım. Gerizekalı diye sövüp önüme baktım. Çevremin söylediği kadarıyla çok psikopat bir kızım ...
Eylül ün kapısının önüne gelince kornaya bastım . Pencere hayvan gibi çalınınca karşımda sinirli Eylül ü gördüm.
"Niye böyle bakıyosun kızım?"
"Kapıları kilitlemişsin açamadım zeki şey "
Gözlerimi devirdim ve kapının kilidini açan tuşa dokunup kapıyı açtım. İçeri giren Eylül girer girmez konuşmaya başladı.
"Kızım ya çok kalabalık olacak"
"E bi zahmet. Pijama partisi deil bu doğumgünü partisi."
"İyi be! Niye azarlıyosun beni "
"Ya az önce önüme hayvan gibi bir motorlu fırladı . Korktum kızım ne yapiyim? Onun şokundayım hâlâ "
Biz konuşurken Aslı nın evinin önüne gelmiştik bile . Korna çalarken Aslı elinde çantalarla arabanın arkasına geçip bagaj a vurdu. Ben de bagajı açtım inşallah burnuna çarpar (sinsirella).
Burnuna çarpmamıştı . Hızlı adımlarla arabanın kapısını açtı ve içeri girip kapıyı kapattı .
Eylül yine konuşmaya başladı
"Kızım evde ne varsa getirmişsin resmen""Ayy napiyim ne giyeceğime karar veremeyince öyle oldu"
"Bana da öyle oldu " dedim ve şarkı açtım...
Sonunda gelmiştik. Arabayı park edip bagajı açtım ve çantaları aldık. Bagajı kapattıktan sonra arabayı kilitledim ve kapı tarafına doğru gittik. Kapıyı çalınca Ralya pembe pijamalarıyla ve ev topuzuyla kapıyı açtı. Eylül onun kolundan tutup banyoya götürürken biz de Aslı ile mutfağa gittik. Su için bardak aldım ve su doldurup içtim. Ve sonra hazırlanmaya yukarı çıktık. O zaman da Ralya ve Eylül bizi bekliyordu. Hemen kızlara ikilem arasında kaldığım siyah elbiseleri gösterince mini ve ince askılı olanı seçtiler. Altına da platform uycağı için platform u alıp banyoya gittim . Giyinip geldiğimde beyendiklerini çok güzel olduğumu falan söylediler. Eylül beyaz dantelli bir elbise , Aslı mor straplez bir elbise ve Ralya da kırmızı uzun bir elbise giydiler. Ve saçlarımızı yaptıktan sonra hazırdık. Aşağıya indiğimizde herşey hazırdı . Masalar falan vardı...
Misafirler gelmeye başlayınca ben de lavaboya girdim. Saçımı başımı düzelttikten sonra kafamı kaldırınca sert bir şeye çarptığımı hissedip kendimi geriye attım. Ve önüme bakınca bir çift kahverengi gözle karşılaştım . Ah ininamıyorum. Bu orta parmağımı çıkardığım çocuktu . Bunun burada ne işi var? Bana kızgınca bakınca ona hareket çektiğim için olduğunu anladım ve koşar adımlarla dışarı çıktım. Hava kararmıştı bile . Ben de arkama bakınca bana doğru gelen motorcuyu gördüm ve kısık bir çığlık atarak kalabalığa karıştım. Kızlar ın yanına gidince bir çocuğu dikizliyorlardı.
"Kim için dikizliyosunuz lan?"
Deyince Ralya ve Aslı Eylül e baktılar"Ayy buraya bakıyomuu??"
Dedi Eylül .Aslı da
"Tam da sana bakıyo bence senden hoşlandı" dedi
Ralya
"İlk görüşte aşk " diyerek saçma sapan sırıttı .
Çocuk Eylül e dikkat çekecek şekilde bakıp gülümsediğinde Eylül ün etkilendiğini hissettim ve gözlerinden aşık olduğu anlaşılıyordu. Umarım çok acele bişey olmaz. Çünkü arkadaşımın üzülmesini istemiyorum. Çok hassas ve kırılgan olduğu için ayrılık kaldırabileceğini sanmıyorum...
Hoperlöre bağlanan bilgisayardan müzik açtım.
Müzikleri ben seçiyordum. Yani kısacası DJ Ekin styla asdfg:)Burası gümbür gümbürdü . Etfafıma bakmaya başladım. Dans edenler vardı. Ve sonunda istediğim manzarayla karşılaltım. İsminin Çağatay oldupunu öğrendiğim çocuk Eylül ün elini tutup dansa kaldırmak istemişti. Eylülde kabul edince dansa başlayıp tempo tutturdular.
Bende aşağıya inince tek başına oturan Aslının yanına geçip oturdum. Medine fukaraları gibi masaya yığılmıştık . Ama yapacak hiçbirşey yoktu...
Eylül Çağatay ın yanından ayrılıp elini çırparak yanımıza yaklaştı. Ralya hala misafirlerle ilgileniyordu.
Eylül e ne olduğunu sordum"Ne oldu ? Anlatsana ??"
"Sadece dans ettik , teşekkür etti dans ettiğim için"
Dedi sırıtmasını yüzünden eksik etmeyerek..
Ben de susadığımı anlayıp mutfağa doğru yürümeye başladım. Bir bardak alıp sürehiden su doldurduktan sonra yavaş yavaş içmeye başladım.
Su içmem bittikten sonra yorgunca dışarı çıkacakken önümde tekrar o çocuğu gördüm. Hâlim kalmadığı için yanından geçip gidecekken bileğimi tuttu ve kendine çevirdi. Sorarcasına suratına baktığımda"Sabahı öyle kolay unutacağımı sanma küçük kız ."
"Güzel motorun tekerlerini patlak görmek istemiyorsan kolumu bırakmalısın. Ayrıca küçük sensin. "
diyip sinsice sırıtarak koşarak oradan kaçtım. Arkama baktığımda koştuğunu fark edince halsiz bacaklarım birbirime dolandı ve havuzun dibini boyladım. Havuza atladığını görünce şaşırmıştım. Çünki yüzmeyi iyi biliyordum . Ama tabi ya o bildiğimi bilmiyordu he . hehe. hehehe.
"Yüzmeyi biliyorum . Ama yine de sağol ." Diyip akmış rimelli suratımla havuzdan çıktım.
Evet arkadaşlar 1. Bölüm ün sonuna geldik. Yorumlarınızı eksik etmeyin. Vote lerinizi bekliyorum . İyi akşamlar.
:):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Yalancılar
Novela JuvenilDört çok yakın arkadaş. Bunlar bir gün hayatlarının yalanını söylediler ve bu yalan devam etti. Başlarından geçenler filmleri aratmayacak şekilde. Her günlerinde ayrı bir aksiyon geçiyor. Tehtid mesajları , mailler , ve gönderilen notlar hayatların...