16.Bölüm

3.8K 250 123
                                    

Medyadaki şarkı Kayrin'in tavsiyesi ve cidden çok fazla güzel. Kray bölümünde açın olurmu💓💓💓


Kral tekrar onu alırken Kai gözlerini yumup kollarını geniş omuzlara dolamış ve bırakmaktan korkar gibi sımsıkı sarılmıştı. Aslında gibisi yoktu. Kai, Chen'in söylediklerinin doğruluğundan öyle çok korkuyordu ki. Ellerini bir an bile Kral'dan ayırmak istemiyordu. Çaresizce ona sarılıp sessizce bırakma beni diyordu.

Komikti.
Kaçmak istediği ve şuursuzca tutunmaya çalıştığı kişi aynı insandı.

Ama Sehun umursamazca üzerindeki elleri gevşetirken geri çekilmiş ve

"Bana tutunamazsın." Demişti.

Kai duyduğu sözle kasılıp kalırken Kral içindeki hareketlerini yavaşlatıp boynunu emmişti.

Kai geri çekilmek için çabalarken konuşmaya çalıştı

"Chen yani dün ki asker. Yani o..." ama kelimeler öyle ağırdı ki dudaklarından çıkamıyordu...

Sonra Sehun onun çekilmesine izin vermeden kalçalarını birbirine yapıştırdı ve arsızca dilini boynun da gezdirmeye başladı.

"Hayır. Doğru değildi. Ama yanlışta değildi."

Tenine doğru fısıldayarak söylemişti.

Kral'ın sesindeki buğulu tutku başka zaman olsa Kai'yi mutlulukla sarsardı. Fakat şimdi sadece yıkıyordu.

Kai vücudunda ki karıncalanmaya aldırmamaya çalışarak kollarını önüne siper etti. Sonra çırpınıp kendini Kral'ın tutuşundan uzaklaştırmaya çalıştı. Ama Kral tüm ağırlığını üzerine vermiş ve omuzlarına vuran elleri yatağa sabitleyerek onu kıpırdayamaz hale getirmişti.

Sonra konuştu.

"Seni ilk gördüğümde öyle büyüleyici bir cesaretin vardı ki..."

Söylerken içine işlemek ister gibi tekrar en derinine itti kendini.

"Ve güzelliğin. Gecede bile parlıyordun Kai."

Dili boynundan çenesine doğru ilerleyip küçük bir ısırık bırakmıştı.

"O an sadece seni perdelerin arkasından çıkartıp kendime katmak istedim."

Şimdi Kral'ın hareketleri yavaş ama sert bir hız yakalamıştı.

"Kim olduğun önemli değildi."

Sesi öyle tutkuyla fısıldıyor ki Kai yavaş yavaş eriyordu.

"Sadece benim olmalıydın."

Kai'nin koymaya çalıştığı tüm duvarlar yıkılıyordu ama o teslim olmamak için çırpınan tarafını dinlemişti. Ve kalan son iradesiyle Kral'ı üstünden atmaya çalıştı.

Ama Kral izin vermedi. Birden kendini çekip tekrar ve daha sert vurarak içine girdi. Kai tatlı noktasına ezen vuruşla nefessiz kalırken çaresizce inledi.

"Ahhh!"

Kral aynı sertlikle geri çekilip içine ilerlemeye devam ederken

"Sonra kollarımın arasından kaçıp gittin!" dedi.

Öyle tatlı bir eziyetti ki Kai'nin kafası istemsizce arkaya doğru düşmüş ve beli yukarı doğru kıvrılmıştı.

Gene teslim oluyordu.

Kral altında yatan çocuğun yanan tutkusuna sırıtmıştı.

Kai kollarındayken çok güzeldi.

The Emperor's LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin