**
M-am intors lejer privindu-l intens. Pe el il cunosteam din noul cartier. Nu avea o reputatie foarte buna.... tot ce stiam e ca il chema Robert si ca juca fotbal pe stadionul din cartier cu prietenii lui: Alex si Joe. Ma privea sfidator, de sus, cu un zambet fals si imi intinse un manual de muzica.
-Merci .... cred....
A dat din cap aprobator si si-a schimbat imediat privirea.
Prima ora trecuse usor. Totul era interesant si ma captiva. Ziua a trecut la fel de repede si s-a incheiat cu un tur de liceu propus de Scarlet si iubitul ei. Imediat dupa terminarea orelor am plecat spre casa cu un singur gand < sa incerc noul jacuzzi>.Printe bule si arome gandul mi-a zburat la mama, trebuia sa fac orice ca sa o gasesc chiar daca voi fi mereu nefericita.Era un risc pe care vroiam sa mi- il asum,iar o plimbare ca sa ma calmez si sa meditez era buna, dar ceva nu era in regula.... Aveam presentimentul ca cineva ma urmareste. Niciodata nu am fost buna la matematica ,dar 2 umbre nu erau in regula la o singura persoana. Dar cine ma putea urmari?? In cartier nimeni nu ma cunostea sau cel putin eu nu cunosteam pe nimeni...Au tecut cateva minute bune pana am reusit sa imi raspund la propria intrebare,iar raspunsul era ff. simplu: Robert... Dar pana nu eram sigura ca asa este..... ce puteam sa fac?
Mi-am continuat plimbarea prin parc ...pe la plaja si cum se facuse tarziu cu greu m-am decis sa renunt la plimbare si sa ma intorc acasa... Dar tot aveam presentimentul ca cineva ma urmareste asa ca am decis sa o iau pe drumul principal in speranta ca in multime voi reusi sa il pierd pe urmaritor... dar nu a fost asa ,se pare ca urmaritorul cunostea mult mai bine drumul decat mine.
Dar ce avea cu mine ? Privirea aceea fixa care mi-a aruncat-o in clasa ascundea ceva ...dar nu stiam ce . Ce vroia de la mine? Banuiesc oricum ca nu era un lucru bun . Dar ce putem face ca sa scap de el ?? aveam acelasi drum.... Adevarul era ca eram speriata... nu stiam ce tip de baiat este sau cu ce se mai ocupa, nu stiam mai nimic despre el si asta ma facea si mai speriata.
Acesta este al doilea capitol , sper ca v-a placut. Stiu ca e cam scurt ,dar am test la romana si.... nu prea am avut timp sa scriu mai mult.... Va veni si al treilea capitol in curand. Poop..
Ralu