Life paths

13 2 4
                                    

  Era liniste deplina.Singurul sunet care se auzea in living era ticaitul unui ceas mare,cu o lucratura elaborata,aflat pe noptiera si sunetul vantului ce intra iute pe sub fereastra usor deschisa...Era confuza ,constienta de pierderea unui adevarat prieten,dar...confuza. Nu stia ce urma sa se intample ...singurul lucru pe care il stia era ca trebuia sa isi ceara scuze.

Dupa cateva zile ce trecura foarte lent, totul reveni la normal...cat se poate de normal intr-o lume atat de agitata si plina de mistere.

 - Avem multe teme , nu? zise Iza cu un zambet plictisit.

- Profesorii astia nu au ce face...apropo ce este intre tine si Robert..hmm ?? iesi cu el ??

- Eu si Robert ?? Nuu..NEVER.... raspunse fata .De unde ti-a venit ideea ??

- ....... ziceam si eu ........raspunse ridicand usor din sprancene.

Izabela se indrepta incet spre sala de muzica ..atunci cand se intalni cu Robert....Nu stia cum sa reactioneze, desi isi ceruse scuze de atatea ori ...in inima sa inca nu era pace..

-Hey ......imi pare bine sa te vad...cum te simti acum ca stii toata povestea ?? zise Robert pe un ton amabil privind-o pe Iza drept in ochi...

-Binee...pana la urma am aflat tot adevarul...chiar daca acesta doare ..acum stiu ca mama nu mai este..dar stiu unde sa o gasesc..si in legatura cu asta ,merci....fara tine nu stiu cum as fi putut dezlega acest mister care imi macina inima de atatia ani.

  Robert dadu usor din cap in semn de apreciere si isi continua drumul spre laboratorul de biologie..avea ora cu doamna Beatis....o profesoara foarte draguta si intelegatoare ...

 Cand ora de muzica se tremina, Iza iesi din clasa indreptandu-se spre dulapul ei , dar o multime de copii ii bloca calea...

Se auzeau murmure din multime si o clipa mai tarziu Iza il vazu pe Robert stand de vorba cu Scarlet....vroia sa se apropie de ei ,dar in acel moment vazu centrul de interes al  elevilor : o poza cu ea si cu Robert, in masina ,tinandu-se in brate.....

  Izabela se intoarse brusc spre panou si facandu-si loc printre multime ....ramase uimita. Poza era tiparita in zeci de exemplare si langa fotografie cineve scrisese: " Sa o intrebe cineva pe cu¤¤a liceului ce cauta noapte intr-o masina straina! "

Fata ramasese masca si izbugnind in plans cazuse pe jos ....printre multimea de copii . In minte ii navalira o multime de intrebari precum "CINE si DE CE?"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 09, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Life pathsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum