Medya: Kamer
"Görüşürüz. Sevgi teyzecim. Allah'a emanet ol."
"Kamer kızım kendini üzme, tamam mı? İyi olmaya çalış."
Sevgi teyzeyi de uğurladıktan sonra koltuğa ilerleyip kendimi attım. Yine yorucu birgün geçirmiştim. Babamın ölümünün üzerinden 2 gün geçmişti. Konuklar geliyordu. Sağ olsun Sevgi teyze de yine en sona kalıp etrafı toplamama yardımcı oldu. Şuanda başım çatlıyordu. Herhalde ağladığım içindi. Mutfağa ilerleyip bardağa su doldurdum dizlerimin üzerine çömelip besmele çekip üç yudumda içtim. Sonra da odama götürmek için bir bardak daha su doldurdum. Mutfaktan çıkıp, merdivenlere yöneldim 4 basamak çıkmıştım ki kapı zili çaldı. Merdivenlerden geri inip, kapıya ilerledim. Kapıyı açmadan önce kapının yanındaki dolabın üzerine suyu koyup kapıyı açtım. Postacı gelmişti. Gülümseyerek " Kamer Saygın?" dediğinde zorlayarakta olsa onun gibi gülümseyerek "benim" dedim ve bakışlarımı yere indirdim. Sonrada çantasından zarf çıkarıp bana uzattı. Sonrada defter ve kalem uzatıp "şuraya imza atar mısınız?" Başımı evet anlamında sallayıp dediği yere imzamı atıp tekrardan uzattım ve iyi günler dilerek tekrardan koltuklara ilerledim. Oturup zarfın kimden geldiğine bakınca şaşırmıştım. Çünkü arkasında Orhun Saygın yani babamın adı yazıyordu. Zarfı titremeye başlayan ellerimi umursamamaya çalışaraktan açıp okumaya başladım.
Sevgili Kızım;
Kamer'im , Ay'ım. Seni çok sevdiğimi ve seninle gurur duyduğumu sakın unutma. Kızım öncelikle biliyorum mektuba şaşırdın ama bu bir mektuptan yanı sıra bir vasiyettir. Bu mektubu yazdığımda son günlerimdeydim. Doktura gittiğimde kendimi daha fazla yormamam gerektiğini aksi halde ölümümün hızlanacağını söyledi. Bende bu vasiyeti yazıp Şöförümüz Kemal amcana verdim. Şimdi neden sana bunu yazdığımı soracaksan senden isteklerim olacak öncelikle senin hazırlandığın sınavlarını kazanacağını biliyorum. İstediğin mesleği de hayırlısıyla yapacaksın. Ne olursa olsun umudunuda kaybetme hiç pes etme tamam mı? Kardeşine ne olursa olsun sahip çık onu bırakma. Kızım ben daha ölmeden önce Halil amcanla benim bu ölümümden sonra da eve taşındıktan sonraki masraflardan konuşurken bana bir teklif sundu. Halil amcanlar zaten seni tanıyorlar ve seni beğendiklerini eğer sen istersende oğullarıyla evlendirip oğullarını adam etmeni istiyorlar. Kızım senin kararına kalmış bir şey ama hemen de kestirip atma. Birazcık düşün.
Baban.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vasiyet Usulü
Spiritual(ARA VERİLDİ) "İYİ Kİ GEÇİYORSUN ZAMAN, YA ACININ EN DERİNİME İŞLEDİĞİ ZAMAN DONSAYDIN..."