Part 10

154 13 0
                                    

Δύο μέρες μετά

Ι:Έλα μωρό μου είσαι έτοιμη?
Ε:Ναι τώρα έρχομαι αγαπούλα μου,του φώναξα απ'το άλλο δωμάτιο.
Σήμερα θα πάμε να δούμε την αδερφή του Ίαν.Μπορώ να πω πώς έχω κάτι σαν άγχος,δεν ξέρω.Θα φέρω στο μυαλό μου τι της έκανε αυτή η ηλίθεια η Ξένια και δεν μπορώ να κάνω κάτι παρά μόνο να συμπαρασταθώ στην αδερφή του.Μόνο.
Ε:Έτοιμη,πάμε?
Ι:Πάμε,με πήρε απ'το χέρι και με φίλησε στο μέτωπο.
Αυτές τις μέρες τα πάμε πολύ καλά με τον Ίαν.Αυτό το άτομο είναι ανεξάρτητο,άγριο με τον καλό τον τρόπο ;) και αρκετά πονηρό θα έλεγα αλλά και συγχρόνως ευαίσθητος,με κατανόηση και συμπόνια.Πείτε μου,υπάρχουν πολλοί τέτοιοι εκεί έξω?

Μετά από 15 λεπτά φτάσαμε έξω απ'την πολυκατοικία.Ο Ίαν με κρατούσε ακόμα απ'το χέρι και χτύπησε το κουδούνι.Ακούστηκε ένας ήχος και η πόρτα άνοιξε.Είδα την αδερφή του σε ένα καροτσάκι.Πολύ όμορφη και πολύ συμπαθητική μου φάνηκε.
Ε:Γεια σου,εσύ πρέπει να είσαι η Ειρήνη,της είπα και της έδωσα το χέρι μου.
Ειρ:Εγώ είμαι ναι.Χαίρομαι που επιτέλους σε γνωρίζω Βίκυ.
Με ξέρει?Άρα ο Ίαν της έχει μιλήσει για εμένα?Τον γλυκούλη μου❤
Ε:Παρομοίως
Ειρ:Ο Ίαν μου έχει πει πολλά και καλά λόγια για εσένα.Φένεται να σε αγαπάει πολύ.
Ε:Και εγώ τον αγαπώ πολύ το αγοράκι μου.
Ι:Εε γεια σας?Είμαι κι εγώ εδώ!,είπε γελώντας και φανερά ΜΗ ενοχλημένος.
Ειρ:Αδερφούλη μου συγγνώμη,πώς είσαι?
Ι:Καλά είμαι Ειρηνάκι μου εσύ τι κάνεις?
Ειρ:Τα ίδια και τα ίδια.Βέβαια έχω δει κάποια διαφορά.Μπορώ πλέον και σηκώνομαι όρθια αλλά δεν μπορώ να περπατήσω.
Ι:Πλάκα κάνεις?Μπράβο αδερφούλα μου!Αν προοδεύεις έτσι γρήγορα σε βλέπω να περπατάς σε λιγότερο από 1 μήνα!
Ε:Αυτά είναι φανταστικά νέα!Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι για εσένα!
Ειρ:Ευχαριστώ βρε παιδιά!Ελάτε,πάμε μέσα.

Μπήκαμε μέσα στο σπίτι και καθήσαμε στους αναπαυτικούς καναπέδες.Αρχίσαμε την συζήτηση,έχουμε αρκετά να πούμε...

Βρίστε με,σκοτώστε με,κάντε ότι θέλετε,γτ ξέρω πως αυτό που έκανα δεν ήταν ΚΑΘΌΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΎΛΟ σωστό.

Έχω να ανεβάσω πολύ καιρό αλλά πραγματικά παιδιά δεν βρίσκω καθόλου χρόνο.Ακόμα και τις κυριακές έχω να πηγαίνω αθήνα!Φέτος ειδικά έχω πολύ φορτωμένο πρόγραμμα και προσπαθώ πολύ να τα βγάζω πέρα.

Ελπίζω να καταλάβατε λοιπόν τον λόγο που έβαλα τόσο μικρό παρτ.

Δεν πρόλαβα κάτι καλύτερο.Υπόσχομαι πώς δεν θα ξαναγίνει.

Ευχαριστώωωωω👋❤❤❤

Να με εμπιστευτείς (Ian Stratis)Where stories live. Discover now