Ι:Λοιπόν Βίκυ...
Ε:Ναι...?
Ι:Ξέρω ότι σε γνώρισα πριν από πολύ λίγο καιρό αλλά νιώθω σαν να σε ξέρω χρόνια.Σε αγαπάω.Γι αυτό θα ήθελα...να....
Ε:Πες το γιατί θα με σκάσεις!
Ι:Να συγκατοικήσουμε!
Εγώ είχα μίνει λίγο απ'την πρόταση που μου έκανε.Έκανα λίγο την σκεπτική.
Ε:Άκου Ίαν,σε αγαπώ κι εγώ πολύ αλλά...
Με διέκοψε
Ι:Καλά δεν πειράζει,καταλαβαίνω ότι βιάστηκα.Είπε απογοητευμένος.
Ε:Αλλά πώς σου πέρασε απ'το μυαλό ότι μπορεί να έλεγα όχι?!
Άρχισε να χοροπηδάει και με τράβηξε στην αγκαλιά του.Με φίλησε παντού Σπιθαμή προς σπιθαμή.Μου χαμογελούσε όλη την ώρα.
Ι:Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις!Είσαι το άτομο που θα βλέπω όταν ξυπνάω,θα κοιμόμαστε μαζί,θα τρώμε μαζί και πολλά άλλα,μαζί!,μου είπε με πονηρό βλέμα.
Ε:Ώπα σαν πολύ φόρα δεν πήρες?,του είπα για να τον πειράξω.
Ι:Είμαι τρελός για σένα,δεν γίνεται να αντισταθώ μωρό μου.Και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα στα χείλια.Με σήκωσε και με κόλλησε στον τοίχο.Τύλιξα τα πόδια μου γύρω απ'τη μέση του και εκείνος με χάιδευε σε όλο μου το σώμα.Με ανατρίχιαζε.Κατέβηκε πιο κάτω,με χούφτωσε ενώ μου έκανε πιπιλιές στον λαιμό.Έβγαλα ένα βαθύ αναστεναγμό και εκείνος σταμάτησε,με κοίταξε και μου χαμογέλασε πολύ και μετά συνέχισε.Εγώ αναστέναζα ακόμα περισσότερο όπως και εκείνος όταν του τριβόμουν στην περιοχή του.Μου ψηθίρισε στο αυτί μου "Αυτή η νύχτα θα τριγυρνάει στο μυαλό σου,θα την βλέπεις στα όνειρά σου και θα τελειώνεις όταν την σκέφτεσαι" και μου δάγκωσε τον λοβό μου.Ξανά αναστέναξα ΑΚΟΜΑ πιο βαθιά.Τότε κατάλαβε ο Ίαν ότι θα τελείωνα όπου να 'ναι χωρίς καν να έχουμε βγάλει ρούχα.Με έγδυσε ενώ είμασταν ακόμα στον τοίχο.Είχα μίνει μόνο με τα εσώρουχα και εκείνος με φιλούσε παντού.Τότε του έβγαλα την μπλούζα και ξαπλώσαμε στο πάτωμα.Μου έβγαλε τα εσώρουχα και επικεντρώθηκε στο στήθος μου με το στόμα και στην περιοχή μου με το χέρι.Μετά από λίγο έγινε το αντίθετο.Φώναζα,ούρλιαζα απ'την ηδονή που μου προκαλούσε και τότε γύρισα και βρέθηκα από πάνω του.Του αφαίρεσα το παντελόνι και το εσώρουχο και του έκανα αυτό που μου έκανε και εκείνος πριν.Τα χέρια του τα είχε μπλέξει στα μαλλιά μου και τα χάιδευε.Αναστέναζε όσο ποτέ.Μετά από λίγο πήγα πάνω στην περιοχή του και με βασανιστηκές κινήσεις μπαινόβγενε μέσα μου.Δεν άντεξα και φώναξα το όνομά του και τελείωσα.Μετα τελείωσε κι αυτός.Αλλά δεν τελείωσε εδώ όλο το πράγμα.Το κάναμε και στο μπάνιο,καθώς το ζεστό νερό έπεφτε πάνω μας όπου το έκανε ακόμα πιο υπέροχο.Μετά από κανένα δύωρο πέσαμε στο κρεβάτι εξαντλημένοι.Με έχωσε στην αγκαλιά του και μου χάιδευε τα μαλλιά και εγώ την πλάτη του.Αυτό που πέρασα ήταν πέρα από κάθε φαντασία.Το σκεφτόμουν συνέχεια εκείνο το βράδυ.
Ι:Στο είπα,μου είπε χαμογελώντας.Μα τι στο καλό?Στο μυαλό μου είναι?
Ε:Γιατί ποιος σου είπε ότι αυτό σκεφτόμουν?
Ι:Η έκφρασή σου και μόνο τα μαρτύρησε όλα.
Του ανταπέδωσα με ένα χαμόγελο και με ένα φιλί στο μάγουλο.Είδα την ώρα.Ήταν 1:10.Και έτσι μαζί αγκαλιά κοιμηθίκαμε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Να με εμπιστευτείς (Ian Stratis)
Hayran KurguΌταν μία τυχαία συνάντηση στο λούνα παρκ σου καθορίζει όλη σου την ζωή.