Dohn po rozstaniu z resztą bohaterów pędził co tchu. Jednak, wbrew temu co powiedział, nie szedł do swojego domu, ale w kierunku piramidy. Mijając na swej drodze skorpiony pełzające w blasku słońca po gorącym piasku dotarł na miejsce.
Tuż pod piramidą czekał na niego młody, czarnoskóry chłopak. Ubrany był jedynie w przetartą bluzkę i krótkie spodenki. Jego stopy były bose i częściowo poranione. Nic nie okrywało również jego łysej głowy.
- Marjani! Masz pieniądze?! - spytał poważnym głosem Dohn.
- Co z chłopakiem? - spytał Marjani.
- Najpierw kasa.
- Trzymaj połowę, jak podasz mi wieści o chłopaku, dostaniesz resztę - powiedział stanowczo Marjani, przekazując kilka monet swojemu rozmówcy.
- Chłopak przybył dziś nad ranem. Jest z nim wszystko w porządku, trochę marudził, że jest brudny i zmęczony. Wrażliwy hrabia z dwudziestego pierwszego wieku. Poszedł do namiotu się przebrać, a potem mieli iść nad rzekę, żeby mógł się odświeżyć - zdał relacje Dohn.
- I co dalej?! Kiedy wyruszają w podróż i kiedy mogę zawiadomić resztę, że możemy zdjąć chłopaka, aby nie pokrzyżował nam planów?- spytał podenerwowany Marjani.
- Dziś wieczorem planowana jest uczta, wówczas dowiem się więcej o dokładnych planach wyprawy do faraona. Uspokój Nigeryjczyków, że wszystko pójdzie zgodnie z planem - dodał Dohn.
- Dobra, masz resztę kasy. O której i gdzie możemy się spotkać następnym razem? - rzekł Marjani.
- Bądź dokładnie w tym samym miejscu, gdy księżyc będzie w pełni. Przekażę ci wtedy resztę informacji jakich się dowiem na uczcie - odparł Dohn.
- W porządku. Zatem, do zobaczenia wieczorem! - z entuzjazmem powiedział Marjani.
- Do wieczora! - pożegnał się Dohn.
Dwulicowy Dohn i szpieg z Nigerii rozeszli się w swoje strony.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak zakończy się, i na czym dokładnie polega spisek, czytajcie kolejne części "Powrotu do Egiptu" :). Kolejny rozdział wkrótce. ;)
CZYTASZ
Powrót do Egiptu
AdventurePrzygodowa historia fantasy, główny bohater przenosi się w starożytne czasy Egiptu, by tam zmierzyć się z przeciwnościami losu, zdradą i przede wszystkim wypełnić starożytną legendę pomagając tamtejszej ludności.