Eve varmıştım. Annem ilk günümün nasıl geçtiğini sordu. Bende güzeldi ama biraz tuhaftı dedim ve geçiştirdim. İlk gün arkadaş edinip edinmediğimi sordu bende edindim adı rüzgar dedim hatta mükemmel birisi olduğunuda ekledim. Annem harika dedi. Sonrada kurabiye yaptığını söyledi. Rüzgarı eve davet et bizde tanışırız dedi. Bende kabul ettim. Dumanla rüzgarın evine yürüdük nasıl akıl edemeyip onun telefon numarasını almadım ki. Neyse. Ziline bastım. Rüzgar açtı üstü yoktu. Anlaşılan baya vucut çalışmış. Gözümün kaydığını fark edip hemen toparlamaya çalıştım. Annemin kurabiye yaptığını ve şu anlık tek arkadaşım olan ve bana çok yardımcı olan kişiyle tanışmak istediğini söyledim . Kabul etti. Tam ayakkabılarını giyecekken onu durdurdum ve üstüne bişeyler giysen iyi olabileceğini söyledim. İlk anlamadı sonra aynaya bakıp kahkaha attı evet haklısın 5 dkya geliyorum dedi. Onu kapıda beklemeye başlamıştım ki annesi dışarıda olduğumu fark etti ve beni içeriye davet etti. Annesi çok güzel bir kadındı ona hayranlıkla baktım. Mavi gözlü kızıl saçlı uzun boylu zayıf bir o kadar da zarif biriydi. Annesiyle biraz sohbet ettik. Sonra rüzgar geldi ve evden çıktık. Dumanı kucağıma aldım ve bizim eve doğru yürümeye başladık. Ona numarasını alp alamığıcağımı sordum. O da tabiki alabilirsin dedi ve verdi. Bizim eve vardık ve içeriye girdik. Annem bizi karşıladı ve odama çıktık. Rüzgar odamı çok beyendi. Bende aşağıya inip bi tabak dolusu kurabiye getirdim. Annemin kakolu , çikolata parçacıklı kurabiyesi mütişti. Bi tane yiğince bağımlılık yapıyodu. Rüzgar bana ateşin verdiği kutuda ne olduğunu sordu. Bende açmayı unuttuğumu söyledim. Ve hemen aşağıya arabanın yanına inip kutuyu aldım. Ve sonra yukarıya çıktım. Rüzgarda en az benim kadar içinde ne olduğunu merak ediyordu. Hızlı bir biçimde kutuyu açtım. İçinden çok güzel bi kolye çıktı. Moduna göre renk değiştiriyordu ve içindeki renkler hareket ediyordu. Çok güzeldi. Hemen alıp boynuma taktım. Kolyenin arkasında yazı vardı. "Beni hiç unutmaman dileğiyle " yazıyordu. Çok duygulanmıştım kolye gerçekten çok güzeldi. Kolyeyi ömrüm boyunca saklayacaktım. Annemin yanına salona indik. Annemle sohbet ettiler biraz. Saat geçe geliyordu Rüzgar evine gitmek için hazırlandı. Anneme enfes kurabiyelerinden dolayı teşekür etti. Bende onu uğurlamak için kapıya kadar eşlik ettim. Kapıda sarıldık ve vedalaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni kız
Chick-LitHiç beklemediği anda taşınırlar. Yeni okulu beklediği kadar kötü değildi. Ama en önemlisi iki en yakın arkadaşı ona boş değildir. Peki mira kimi seçicek?