Meilė tarp Harry ir Klaros tik stiprėjo vienas kitam. Diena iš dienos pačiomis netikėčiausiomis akimirkomis jie susitikdavo vėl ir vėl.
Kol vieną vasaros dieną jie nusprendė apsigyventi viename bute.
-Išsikeldinimo diena-
Vaikinas ir mergina rinkosi daiktus ir jie pirmiausiai buvo Klaros bute ir krovė daiktus į lagaminus. Daiktų nedaug, tilpo į vos pora lagaminų, o visa kita kas liko tai baldai. Bet ji su savimi nepasiims net arbatinuko anei jokio puoduko. Tiesiog paliko visa kitam, kuris išsinuomos jos butą, o gal net nupirks.
- Palauk, Harry ir netrukdyk man. Meilės reikalams dar turėsim laiko. O dabar man reik apsiaut batus ir pasiimt Money.,-sukalbėjo mergina kai žaliaakis kišo rankas prie jos nuogų šlaunų ir slinko link blauzdų.
- O kas jei aš dabar labai noriu. Nagi nors greitukui.,-neatstodamas vis bambėjo jis.
- Dar pabambėk, tai niekur nesikelsiu bei liksiu čia, šiame bute nors lagaminai jau ir sukrauti.
Mergina jam nenusileido.
- Na, gerai. Nenoriu pikdyt to žmogaus, kurį labai myliu bei trokštu nugyvent visą savo likusį gyvenimą drauge. Noriu su tavim ir pasent. Bei noriu ant senatvės turėti jaukų namuką kažkur atokiau nuo civilizacijos su mansarda, o aplinkui mus lakstytų būrelis anūkų ir butūmėm vieni laimingiausių žemėje, jei ne patys laimingiausi.,-Užsivedęs kalbėjo Harry ir atsitraukė nuo jos per žingsnį.
- Ša, mažiuke. Neverk, juk viskas bus gerai.,-toliau jisai kalbėjo taip ją ramindamas, tik per atstumą jos neliesdamas.
- Tu tikrai šito nori? Tikrai nori vaikų nuo manęs ir pasent su manim?,-nustebusi užklausė mėlynakė.
- Taip, noriu viso šito ir dar daugiau. Su tavim gyvenčiau nors ir miške kaip koks tarzanas apsuptas žvėrių.,-atsiliepė vaikinas ir nusišypsojo tokia šypsena nuo kurios išvirstų ne viena mergina.
- Gerai, svajotuk. Paiimk lagaminus ir keliaujam, nes kuo ilgiau čia užsibūsiu tuo sunkiau bus apleisti šiuos apartamentus, nes aš čia labai daug laiko praleidau ir prisirišau prie šių vietų.
Merginai prašnekus Haris paėmė lagaminus vieną į kairę ranką, o kitą į dešinę. Ir Klarai pasiėmus rankinuką, ir po pažastim pasikišus Money jie abu išlėkė iš buto užrakindami duris paskui save.
Eidami jie šypsojos vienas kitam, rodės net ir visas pasaulis šypsosi drauge su jais. Užsilipo laiptais į viršų, tik vaikinas paliko lagaminus apačioje ir greit nulėkęs iš savojo buto pasiėmė taip pat pora lagaminų ir tempėsi juos į lauką. Grįžę abu lagaminus rado kaip ir buvo palikę, niekas jų net nebandė pakliudyt, o gal net ir praeivių nebuvo.
Merginą paliko saugoti lagaminų, o jisai pats nuėjo išvaryti automobilio.
Po poros minučių privažiavęs su automobiliu signalizavo tamsiaplaukei.
Įsodino ją ir sudėjęs lagaminus prabilo, nes kai ką primiršo:
- Pala. Aš labai greit.
Po trumputės akimirkos grįžo nešinas kate Daisy. Apsižioplinęs vos nepaliko savojo gyvūnėlio vieno tuščiuose namuose.
Įsisodino katę į galą ir užvedęs variklį pajudėjo iš kiemo. Vėlgi abu šypsojos ir nenorėjo akių paleist nuo viens kito, bet Harry privalėjo atitraukt, nes juk jam reik žiūrėt į kelią.
Po maždaug 20-ties minučių pasiekė kelionės tikslą, tik mergina dar nežinojo kur jie apsigyvens ir tikėjos jog gyvens kokiam nors butuke su trimis kambariais ir vaizdu į parką.
YOU ARE READING
Falling_In_Love H.S
FanfictionTai istorija apie mėlynakę merginą, kuri pamilsta vaikiną. Kad ir kaip ji priešinosi, ir nenorėjo pripažint mylinti Harry, visviena susitikdavo jį ir bučiuodavosi su juo bei tirpdavo nuo kiekvieno vaikino prisilietimo. Atsitiktinai ar ne, bet Harr...