Klupėdamas laikė merginą už kojos ir nenorėjo paleist.
- O gal neik. Pabūk dar.,-prašneko vaikinas ir žvelgė nūliudusiu žvilgsniu į ją.
- Nepyk, bet turiu jau eit.,-atsiliepė ir bandė atlupti žaliaakio rankas nuo savęs.
- Tuomet aš tau paskambinsiu. Lauk šiandien skambučio.,-prabilo vaikinas ir atleido rankas nuo kojos. Ir net negavęs jokio atsakymo matė kaip tolsta Klaros siluetas už jo buto durų.
Išlindo į laiptinę tykėdamasis ją dar pamatyti, bet deja jos jau nebebuvo išskrido kaip vijurkas į namus. Grįžo atgal į butą ir prisiglaudęs prie sienos lėtai nuslydo ja. Sėdėjo ant grindų ir užmerkęs akis mąstė apie Klarą.
„Kaip ir maniau durys nerakintos. Įžengiau į namus, bet durys buvo pravertos. Bet butas išverstas, kažkas knisosi po mano butą. Aptikrinau, dokumentai visi yra. Katinas taip pat sveikas ir trinėsi į mano kojas, nes alkanas. Turėsiu paplušėt pakol viską susitvarkysiu. Visai man tas Haris susuko galvą."-mintyse burbėjo Klara.
Pasigirdo mobilaus garsas. Mergina pradžiugo bent jau mobilaus vagišiai neišsinešė. Pakėlė jį ir išgirdo mielą ausiai Hario balsą.
- Klausau.,-atsiliepė mėlynakė.
- Kas? Ar nutiko kas nors? Ko toks balselis liūdnas?,-teiravosi jos vaikinas.
- Kai grįžau radau apverstą butą aukštyn kojomis. Buvo vagys.,-sušneko Klara ir nusirideno ašara jos skruostu.
- Palauk, ateinu. Už poros minučių būsiu.,-subambėjo jisai ir jai dar bandant kažką pasakyti mobiliajame pasigirdo pypsėjimas. Kol ji susivokė kas kaip į duris pasigirdo garsus beldimas.
Pravėrė mergina jas ir išvydusi Harry įšoko į jo glėbį.
- Ei. Ramiau, tigriuke. Manęs dar spėsi prisiragaut.,-sušneko jisai ir išmetė perkreiptą šypsenėlę.
Haris koja užspyrė duris ir jiedu apsikabinę krito ant sofos. Drąskė drabužius nuo vienas kito kaip laukiniai. Mergina pakandžiojo jam kaklą, vėliau įsikando į jo ausį ir jam suinkštus atleido ir bučiniais pradėjo slinkti iki bambos.
Kai abu liko tik su apatiniais tuomet degė nuo aistros ir siurbė vienas kito lūpas, prijungdami ir liežuvius. Po bučinio liko apseilėtomis lūpomis ir nebegalėjo tverti nesujungę kūnų. Prisišliejo prie vienas kito ir nuplėšė viens kitam apatinius. Jau jie buvo abudu nuogi, pliki. Pasisukęs vaikinas iš kelnių kišenės ištraukė apsaugą ir užsidėjo ją. Jau dabar tai jiedu pasiaus.
Voliojos nuo šono ant šono, po ir taip sujauktą kambarį, bet jie jį jaukė dar labiau. O katinas spoksojo į juos ir pradėjo laižytis letenėlę.
Bet jie apart vienas kito daugiau nieko nematė. Mylėjos kaip patrakę, o mergina iš malonumo drąskė nagais Hario nugarą, bet jam buvo nė motais ir tęsė veiksmą. Pasiekę kulminaciją nuvirtę nuo vienas kito gulėjo ant išmėtytų drabužių, kuriuos įsibrovėliai ištaršė po kambarį.
- Nieko sau čia mes.,-prabilo žaliaakis, o jo krūtinė sunkiai kilnojosi. Šypsojos po lytinio akto ir jutosi tuom patenkintas.
- Man net gėda ką čia išdarinėjau.,-sukalbo mergina ir droviai nusišypsojo.
- Viskas gerai. Neimk į galvą. Užtat kaip smagu buvo.,-atsiliepė vaikinas ir jo akys buvo įbestos į katiną.
- Money, Money kac kac.,-pašaukė prisiminęs jo vardą, bet katinas nereagavo, tupėjo kampe ir laižėsi tarpkojį.
Pasikėlė Haris ir ant nuogo kūno užsimetė savo kelnes. Priėjo prie katino ir tiesė ranką jį paglostyt, bet katinas sušnypštė ir užšoko jam ant galvos.
- Money, škac. Ar išvis pasiutai.,-šukavo piktelėjusi Klara ir žvelgė katino adresu.
Mėlynakė priėjusi pačiupo katiną ir jis nulipo jai į glėbį.
- Pasiutęs tavo katinas. Tu ji bent jau skiepiji?,-nepatenkintas bambėjo Haris.
- Taip, skiepiju. Tik jisai nelabai mėgsta žmones.,-atsiliepė mergina ir spoksojo į jo gundančiai atrodančias akis.
Klara apsirengė į drabužius ir pradėjo rinkti išmėtytus drabužius. Ir pasilenkęs vaikinas padėjo jai tvarkytis. Surinkę juos, sudėjo į vieną vietą ir prisėdę ant sofos kalbėjosi.
ESTÁS LEYENDO
Falling_In_Love H.S
FanficTai istorija apie mėlynakę merginą, kuri pamilsta vaikiną. Kad ir kaip ji priešinosi, ir nenorėjo pripažint mylinti Harry, visviena susitikdavo jį ir bučiuodavosi su juo bei tirpdavo nuo kiekvieno vaikino prisilietimo. Atsitiktinai ar ne, bet Harr...