Klara ir Harry suras šį tą bendro. Pasirodo jie abu turi po katę.

45 5 2
                                    

- Wow, katiną turi. Aš ir. Kuo jis vardu, o gal čia ji?,-pasiteiravo Klara ir užsimetusi apatinius nusvirduliavo prie jo.

- Katė, vardu Daisy.,-atsakė Haris.

- Pas mane tai katinas, vardu Money.,-pratarė mergina ir žaliaakis pradėjo juoktis.

- Geras vardas Money. Vien dėl šito turėsi mane pasikviest į svečius, norėsiu tiesiog kviesti tavo katiną ir tarti jo vardą.

- Tai gal supirškim mūsų kates.,-sukalbėjo mergina.

- Gera mintis, o tada jie susilauks katiniukų ir tapsime šeima.,-pasakė garbaniukas ir pats pradėjo juoktis.

- Šeima sakai. Na su šeimyna dar neskubėkim. O ką žinau gal kokiom lygom serga tavo katė.,-bambėjo mergina, bet katės glostyti nesiliovė.

- Lygom. Nejuokauk. Aš ją reguliariai vežioju pas veterinarus. O gal kaiptiktais tavo katinas serga kuom. Beje aš jo net matęs nesu.,-atsiliepė išvertęs akis.

- Tai tu dar ir mašiną vairuoji?,-nustebusi klausinėjo.

- Taip, turiu teises. Ir kas čia keisto.,-atsakė jisai ir išsišiepė plačiai.

- Kokios markės?,-pasiteiravo.

- Tai ką kalbėsime apie automobilius dabar?.-pasiklausė vaikinas ir persibraukė per plaukus.

- Juk gali pasakyt markę, gi nieko nenutiks.

- Bmw ir Mercedes.,-atsakė ir žvelgė pasitikėjimo pilnomis akimis. Tarsi sakydamas žiūrėk, pasigiriau.

- Netgi dvi turi. O jeigu man prireiktų. Paskolintum?,-užklausė mergina ir spoksojo į jį.

- Tai žinoma. Tik tau reiktų vairuot atsargiai.,-atsiliepė ir tarsi šaipėsi iš jos.

- Nejau manai, kad esu kokia nevykėlė ar juolab kerėpla. Kad nesugebėčiau suvaldyt žvėries su keturiais ratais.,-pratarė mergina ir išmetė liežuvį.

- Tai tu šitaip, kerėpliuke, tu mano.,-bambėjo Haris ir žvelgė seksualiu žvilgsniu į ją.

Priėjęs suėmė ją už pečių ir traukėsi atgal į lovą, bet mergina spyrėsi kojomis į durų staktą.

- Auch. Skauda.,-suinkštė Klara pajutusi skausmą kojose.

- Škac. Bloga Daisy. Ištremsiu į balkoną tai žinosi.,-barė Haris savo katę.

Paleido žaliaakis paną ir pliaukštelėjo katei per užpakalį, žinoma tik švelniai. Katė sušnypštė ir pabrukusi uodegą nuskuodė už miegamojo ribų.

Klara staiga pašoko ir rinkosi drabužius į glėbį.

- Man metas. Jau turiu lėkt. Darysiuos valgyt, katiną reik pašert ir ko gero palikau namus nerakintus. Nes maniau greit išnešiu šiukšles ir grįšiu.,-tauškėjo persigandusi Klara ir dėjosi liemenėlę atgal ant savojo kūno.

- Jei taip jau reikia eik.,-nepatenkintas atsiliepė garbaniukas. - Bet gal galiu palydėt?

- Nepyk. Bet ne. Rasiu viena namus.,-atsakė ji ir rengėsi likusius drabužius.

Apsirengė ir jau ruošėsi kelti koją pro duris kai ją už kojos sugriebė Hario rankos.

Falling_In_Love H.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora