:http://www.youtube.com/watch?v=eM213aMKTHg
Si-am continuat sa merg singura prin acea pestera misterioasa.Tremuram toata,de frica si la un moment dat mi s-a parut ca am auzit pe cineva strigandu-mi numele.Nu ma inselasem,dar cine?Cine ma striga cu atata ardoare?Am intors capul dar nimeni nu era acolo.Glasul misterios se auzii din nou,iar ritmul lui era parca un ecou fara de sfarsit...Am simtit o prezenta ciudata si o umbra cenusie parca era in spatele meu,parca se tara pe pereti.O simteam din ce in ce mai aproape si la un moment dat parca am auzit-o spunand "Mai e doar putin si ai ajuns...".Nu stiam ce se intampla,cine isi doarea sa ajung,unde?Am continuat drumul,care-mi era vegheat de particule de magie,dar care lasa un intuneric inghetat in spate.Valul de mister se lasa peste acel peisaj,plin de intriga.La un moment dat am zarit o lumina la capat.Poate aveam o sansa.Poate reuseam sa ajung inapoi in padurea,unde am gasit pestera.Am alergat grabita,sperand ca ma voi putea intoarce acasa.La capatul pesterii era o bolta argintie.Mi-am dat seama ca aceea era iesirea.Locul unde ma aflam era cu totul magic.Sclipirile care mi-au vegheat drumul pana acum,s-au evaporat in lacul de cristal,care inconjura peisajul.Acolo se aflau niste stanci minunate,pline de muschi si de verdeata.O mireasma imbietoare de trandafir se simtea imprejur.Ciudat...pentru ca acolo nu erau tradafiri.Un izvor cristalin,parca de tinerete,izvora din valea trecutului.Dintr-odata am auzit iar acea voce,care parea tot mai insistenta..."Natalia,bine ai venit in acest loc magic!Pregateste-te sa afli un secret al timpului...Esti singura fiinta care acest privilegiu...Ce vei afla despre acest loc,iti poate schimba intreaga viata...."
CITEȘTI
Un secret uitat de timp
FantasyCe se intampla atunci cand totul prinde un contur si chipul intunecat iese la iveala?Oare va putea trece peste aparente si aspectul fizic sau va refuza sa iubeasca o umbra?