Partea a 3

64 4 0
                                    

Am fost socata de ce am auzit,mai ales pentru ca nu vedeam pe nimeni in jurul meu.Am prins putin curaj si am raspuns:"Cine esti?Unde esti?Si de ce m-ai adus aici?"

In acel moment o umbra fumurie,modelata ca trupul sangeriu a unui om,spuse,parca cu o adanca rana in inima:"Sunt aici.Nu te speria de mine.Sunt doar o umbra a trecutului.Sunt doar un chip,uitat de aprigul timp,care e prins in orizontul amintirii.In acest loc magic,dar totusi naruit,de mult exista un regat,Regatul Viselor.Eu eram conducatorul acestui tinut,unde pacea a predominat mii de ani.Aveam familie,eram frumos,iar trupul si sufletul meu erau plapande ca si aripa muzicii.In SEARA MAGIEI,o vrajitoare,numita Persefona a venit,sub forma unui porumbel negru si sangeriu.A luat POCALUL VIETII si l-a spart.Pocalul Vietii,era globul de cristal,unde se afla toata magia taramului meu.Umbrele negre ale vrajitoarei i-au capturat pe toti,mai ales pe membrii familiei mele,mai ales pe scumpa mea...Anastasia..."

Atunci o lacrima de scristal cazuse pe pamantul rece si se sparse,ca si cum ar fi fost din sticla...Apoi continuase:"Am fost singurul care a scapat,dar umbrele au pus stapanire pe mine si am fost blestemat,sa fiu o umbra cenusie si lipsita de sentimente,pana cand sufletul meu batut de ploi,va reusii sa invinga trecutul si va iesi la lumina spirituala.Sunt singur de atatia ani si sufletul meu se stinge incet.Te-am adus aici,pentru ca vreau sa-ti schimb viata,vreau sa uiti trecutul,vreau sa-ti sterg lacrimile azurii,pe care zi de zi le-ai varsat,din cauza vietii tale..."

"De unde sti?De unde ma cunosti?Si cum ai dat de mine?"

"E o poveste mai lunga,dar stiu si vreau sa-ti dau sansa la o alta viata...Nu mai poti da inapoi,acum ai ajuns aici...Si ti-am indeplinit cel mai mare vis,Natalia.Cu putina magie care a mai ramas,am reusit sa te aduc aici,si vreau sa-ti fac chiar un cadou..."

Atunci isi ridica maineile in sus,ca pentru a face o vraja,iar eu....

Un secret uitat de timpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum