Partea 1

188 5 0
  • Dedicat lui Alexandra Popescu
                                    

Peisajul era unul de nedescris.Acea pestera pusti,acum nu mai era asa de parasita.Peretii de piatra se luminara dintr-odata.Parca ceva sau cineva intrase acolo.Mii de sclipiri verzi au aparut in fata ochilor mei.Parca erau licurici,parca erau stele lucitoare,dar era altceva.Lumina parca ma tragea de mana sa o urmez,parca isi doarea sa imi spuna vreo taina ascunsa,de-a taramului magic care a disparut.Am urmat lumina,am mers prin apa verzuie,cristalina.Degetele imi erau mangaiate de atingerile delicate ale apei dulci.Inaintam increzatoare,dar totusi temandu-ma pentru ce s-ar putea intampla.Inaintea mea era din ce in ce mai luminos,iar peretii parca prindeau viata.M-am oprit un minut si am privit inapoi.Lumina ce se lasa in spatele meu,scalda tacerea de gheata.Imi simteam respiratia rece.Parca auzeam o voce care imi spunea sa merg in continuare,parca vedeam zeci de umbre in spatele meu,dar de fiecare data nu era nimeni.Credeam ca e doar imaginatia mea,dar totusi nu era.Ceva sau cineva ma indemna sa merg in continuare prin acea pestera care nu avea sfarsit.Parca ar fi vrut sa aflu un secret,care a fost inghitit odata cu pamantul.As vrea sa-l aflu,dar frica ma cuprinde.Oare cum de am ajuns aici?

Un secret uitat de timpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum