Partea a 10

65 9 3
                                    

Si uite c-a venit si ultima parte...Sper sa intelegeti mesajul pe care am vrut sa vi-l transmit...Deschideti melodia si dati Replay de cate ori e nevoie!

Am cazut jos.Eram slabita,obosita si cu sufletul ranit,dar in inima mea stiam ca am facut ceea ce trebuie...Am inchis ochii si ma pregateam sa adorm pentru vecie.Nu ma asteptat sa ma mai ridic vreodata...Edward a venit langa mine...Ma lua in brate si imi mangaie parul,iar cu glasul sau cald imi soptise printre lacrimi:

-De ce?...

Abia de puteam vorbi,dar l-am privit cu blandete in ochi si i-am spus:

-Pentru ca te iubesc...Imi pare rau pentru tot...Imi pare rau c-am plecat sa ca ti-am tradat increderea,dar glasul Persefonei,m-a facut sa simt doar gelozia si sa nu-mi mai pese de nimic...Am vrut sa fii al meu...

-Dar eu sunt doar o umbra,iar tu ai toata viata inainte....

-Nu conteaza ca esti o umbra...Ai o inima care inca bate,ai un farmec pe care inca nu ti l-ai pierdut si un glas cu care poti sa atingi nori....M-am indragostit de sufletul tau...Oricum nu mai am mult de trait...

-Tu m-ai salvat...Datorita tie,nu m-am rasfirat in vant!Multumesc!Camera mea ascundea o puternica raza de magie,pe care as fi vrut sa o folosesc impotriva Persefonei,caci am stiut ca va veni inapoi...Dar acum nu mai conteaza...Sacrificiul tau m-a salvat!

-Macar stiu ca sacrificiul meu n-a fost in zadar...Macar stiu ca o sa fii bine...Imi pare rau ca am crezut ca o sa te poti indragosti de mine...Oricum nu mai sunt perfecta si oricum drumul meu va lua sfarsit...

-Esi frumoasa si fara a fii perfecta...Nimeni nu ar fi fost in stare sa faca ce ai facut tu...Sa treaca peste aparente si sa iubeasca o umbra a trecututlui,fara inceput,fara sfarsit,care poate fi oricand maturata-n vant...Pentru asta-ti multumesc...Iti multumesc pentru sacrificiul tau si mai ales iti multumesc pentru ca m-ai facut s-o uit pe Anastasia...Iti multumesc Natalia,te rog nu ma parasi...Si...te iubesc!Te iubesc mai presus de orice!

-Si eu te iubesc Edward...De aceea m-am intors,pentru a putea sa-ti spun ce simt.Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata...

Atat am apucat sa spun,pentru ca am cazut la pamant,ochii mi s-au inchis pentru toteauna,iar rasuflarea mea incepea sa se raceasca....

Edward plin de lacrimi in ochi,ma lua din nou in brate si ma saruta...Cat de dulce era acest fir al iubirii si cat de inflacarata era inima mea odinioara...Apoi,cazuse peste mine,fiind macinat de-o suferinta-aparte,urmand sa fie maturat de vant....

Atunci se facuse lumina...Un val rosu de magie cu trandafiri ne ridica pe amandoi in aer...Taramul viselor devenise dintr-odata ca in vremurile de demult...In acel moment Edward se transforma din nou in print,iar eu am prins din nou suflare,iar inima inflacarata de iubire,incepu sa-mi bata....Cat de chipes era Edward in realitate,dar mai ales ce suflet avea...

Ne-am luat unul in bratele celuilat si ne-am strans la piept..Niciunul nu era perfect,dar ne iubeam si acum iubirea noastra era posibila...

Asa se termina povestea mea,povestea mea si-a lui Edward...Am ramas fericiti secole de-a randul in taramul viselor...Doua suflete ale lumii,nedespartite,doua inimi arzatoare sub razele blande de soare...Acesta e secretul uitat de timp,pe care cei mai multi il neglijeaza:Iubeste sufletul,nu infatisarea,pentru ca esentialul e invizibil pentru ochi!Iubeste ca Edward si Natalia,iubeste fara sa-ti pese de nimic!:*Andreea

 SFARSIT

Un secret uitat de timpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum