The beast day ever!!!

48 4 7
                                    

    L:- Dar..

    S:- Nici un dar hai!! Jazmín mișcați fundu' mai repede!!

     J:- Dar vroiam sa mai râd!!😭😭

      S:- Nu te mai smiorcăi si hai!! Lexy hai.... unde dracu' a fugit!

    Lexy pov...

  Am fugit cât m-au ținut piciorușele mele de nebunele alea tare mie ca il suna pe Gigel😨😨!!

   Stăteam pe o bancă și simt cum o lacrimă mi se prelinge pe obraz!? Nu e imposibil eu nu plâng mie fizic imposibil... Putin mai departe de mine văd un bătrânel batjocorit de niste prosti,eu din instinct(de obicei nu ajut oameni mai degrabă râd..) mă duc să îl ajut..

   L:- Hei puradeii ia lăsați-l pe domn în pace ca de nu...

    K:- Ha! Ca de nu ce?😒😒

    L:- Asta..👿👿*si le sar in cap la toți și le dau pumni (eu un puradel de 11 ani jumate bat niste lungani de 4 ori cât mine😂😂 cât de ciudat e asta?) Si ma dezlănțui ca un animal în elementul lui*

    B(bătrânul):- Mulțumesc domnișoară!

        L:- Pentru nimic!😊

     După 20 de minute ajung acasă și mă asaltează cu intrebarile.Eu,nervoasa,ma duc la mine în cameră și trântesc ușa,trag draperiile si ma trântesc pe pat. Lângă mine văd o cutiuță mică..

     L:- Fetelor!!!

      S,J:- Ce vrei?

       L:- De ce ați pus cutia asta la mine in cameră?

             J,S:- Ce ai fă!! Te fute?

        L:- Aolo,veniti să vedeți!!

     Deschid cutia si văd o brățară..

      S:- Ți-a trimis handicapedul ăla brățară de picior!?

    L:- Nu că dacă îmi dădea ceva îmi lăsa bilet..*si îmi pun brățara*

    În fața noastră apare o lumină albastră...

      L,J,S:- De dracu'!?

   Z:- Bun fetelor eu îs Zapi si tu Lexy ești aleasă să ai puteri supreme si ești Queen Ice si puterile tale sunt: poți îngheța pe cine vrei tu si cat vrei,sa îngheți timpul si cel mai important eu mă hrănesc cu înghețată!!

    L:- Ăăăăă... SUPER tare!!!😄😄

    Z: Trebuie să zici" Zapi transforma-ma" ... Si a da trebuie să salvezi lumea de akuma fluturi mov care posedă oameni...

    L:- Bine... Zapi transforma-ma!!!😄

     Mă transform si zici ca sunt o regina a gheții!! Cat de tare e asta!?....

Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum