Distracțiune...

23 3 0
                                    

Păi..me leneee să povestesc tooot ce am făcut..adică ce a făcut Lexy......În fine...
Am ajuns acasă la Jazmín...Si am început să îmi fac bagajul...Pe o parte îmi pare bine că mă întorc în Paris...cred că fraierul de Chat si impiedicata de LadyBug nu s-au cam prea descurcat cu toți acumatizatii si restul...Si pe deoparte nu vrei sa ma întorc...știu că tata ma va obliga din nou să fac modeling si eu nu suport deloc asta..simt ca ma urăște...Si ca ma tine acolo doar ca sa nu se faca de râs ca unul din copii lui este departe...
Nu stiu de ce dracu ma mai făcut pe mine... Înțeleg că Adrien e prima greșeală..Dar eu..cred că erau drogați in momentul ăla...de aia sunt mai nebună...Si distrug(si in același timp ajut) omenirea....au noroc că sunt pe pământul ăsta..... Hehehe....
   Este seara si vrei sa mai stau cu prietenii mei pentru ultima dată...

L:- Care are chef de băut?

S:- Nu vreau..

J:- N-am chef..

L:- Doamne Trompi ferește ce dracu aveți? Nu aveți chef de party? Sa îmi bag p**a de nu iau tigaia si va dau in cap!!

F:- Gata boss!! Ce dai de băut?

J:- Stați...mai întâi jucam adevăr și provocare...

L:- 😐😐😐 Tu îți bati joc de mine..

J:- Tu ai vrut party..

L:- Fuck my life😑😑

Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum