Ba ăștia...Mi-a fost dor de voi dar îmi e lene sa mai spun ce am făcut până acum așa că ...Trec direct in viitor..
2020
Lexy pov...Dormeam eu liniștită când..Nebuna de Sydnee sare pe mine..La propriu..
S:- Scoală-te femeie!!
L:- Pisici!!
J:- UNICORNI!!
L:- Ce vreți!? Lăsați omul să doarmă!!
S:- E nunta ta desteapto!!
L:- Ce face!? Aolo!! Rochia pantofii parul..!!! Tigaia în dantelă neagră!!
J:- În legătură cu rochia.. I-am dat foc..
L:- Ce ați făcut!?
J:- Păi..Viitorul tău prea prost soț ți-a aruncat rochia ta neagră și a luat una albă... Iar noi i-am dat foc..
L:- Bine făcut...Acum am nevoie de alta rochie neagră...Când îl prind îl castrez!!
S:- Stai chill... Ți-am cumpărat noi alta..
L:- De asta va iubesc eu!!! Și de aia v-am făcut domnișoare de onoare...
An:- Maică..cum sa fiu eu și Sydnee domnișoare de onoare dacă nu suntem domnișoare..
L:- Ai de capul meu!! Va comportați ca Jazmín..
An:- Futu-ți unicornii toate ciorile din ogradă!!
S:- Nimeni nu se atinge de telefonul meu!!
L:- Nici chiar așa!! Stați cu ochii în telefon tot timpul..Mai puțin când începe partiul..Atunci puteți să vă faceți de cap..
S,An:- Ok..
Pai...După ce am vrut sa îmi castrez soțul...Am ajuns la biserica unde preotul a vorbit vreo 3 ore în continuu...Iar după am fost sa fac câteva poze și întru final am ajuns la restaurant...Încă nu pot să cred că tata a construit un restaurant numai pentru nunta mea..Atât de mult vrea sa scape de mine...Eh..Îl înțeleg..
Așa asi fi făcut și eu..Dar nu conteste..
Petrecerea a fost super până când..Suspansul...Mă omoară..Trecem peste si pe dedesubt...😂😂
CITEȘTI
Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//
Teen FictionDap... Lexy si aventurile ei nebune ...unele întâmplări super altele....mai puțin bune..o să vedeți prin ce trece ea!!!