Puradel distrus de soartă!!

42 6 2
                                    

De când sunt Ice Queen trebuie să mă feresc si sa fug pentru a numi dezvălui identitatea...cat despre Jack... ne certam prea des... Si cred că ne despărțim..azi mă duc la el si ii spun..

      Merg spre casa lui Jack...Dar îl văd în parc...cu o fată...care se sărută cu ea!? Futu-ți morții mă-ti de cocalar spurcat....fetele aveau dreptate..
        Vreau sa ma duc la el ca să îl joc în picioare dar nu... mai bine le sun pe fete..

      L:- Sun-o pe Sydnee si pe Gigel si veniți toți în parc trebuie să mă răzbun pe bulangiu...acum ce mai stai!!!

         J:- Gata boss doar rămăsesem uimită..

        L:- Nu mai beli ochii după pisici si hai!!

          J:- Fhă!! UNICORNI!! Unicornii îs totul!!

            L:- Sună o dată!!! Paaa!!!

     Aștept să vină echipa...iar eu între timp stau să pândesc dintr-un boschete si chiar atunci vor să intre niște puradei în călduri...iar eu ca un îngeraș ce sunt le dau două șuturi să plece și să își revină!! Nu iau învățat părinții ca înainte să intri într-un boschete trebuie să ciocăni!! Ce pana mea!!

      Într-un final vin si ei.

    J:- Fhă!! Ce dracu' cauți în boschete!? Așa te-am educat? Măcar ai ciocanit?
  
     L:- Da fhă keep calm!!
  Bun,puradeilor....si Gigel..

     G:- Prezent la datorie șefa!!!

     L:- Bun băiat...unde rămăsesem ....a da ...Am un plan...
     Gigel adu tigaia...
     Jazmín adu sacul...
Si Sydnee.. ăăăăă...o iei pe târfă de lângă el..

      L:-Pe poziție.... atacați!!

   Sydnee se ocupă de mică târfă...  Eu îi dau cu tigaia în cap ceva de genul:

     L:- Lovitura 1!!!*si leșină*
Jazmín si Gigel îl băgă în sac ...Si Sydnee o lasă pe tipă leșinată acolo...

Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum