* după 9 ani*
Au trecut multi ani de când a dispărut mama si am aflat multe lucruri incredibile despre ea.... unele lucruri foarte înfricoșătoare cum că ar fi fost ucisă de un răufăcător numit aaaa cum dracului se numea!? Băgami-asi...ceva ce nu am în el de nume handicapat!!!
În fine îmi fac aci un car de nervi în loc să mă concentrez la ce este important cum ar fi ca mama a fost o SUPER EROINA!? Care salva oamenii de fluturi mov akumatizati cred că se numesc așa dar în fine!!!
Mama se numea femeia păun este cam bizar dar adevărat ironia sortii!!Sunt întreruptă de mirifica si inegalabila Jasmin care mă scutură să îmi revin la realitate
J:- Faaaaa iar visezi ciori pe pereți!?😂
Dap de când ne-am cunoscut am rămas BFF yeyy doar ea ma mai tine la realitate...
My:- Aaaaaaa pisici maidaneze!!! *Eu țipând*
J:- Unicorni!!! De câte ori să îți spun!!! Mereu UNICORNI!!!!
My:- Futu-ți ciorile toți unicorni din ogradă!!!!😂😂
J:- Aha se pare că este o chestiune așa speciala între animale..😏😏
My:- Aolo mi-ai mâncat ficatii!!!?
J:- Cu asta ma ocup!!👿
Acu' hai ieși din pijamale si hai in oraș mai repede până nu îmi pică draci pe tine!!!My:- Ok boss keep calm!!!
Yap...ea e persoana care mă face să râd....de acum 9 ani stau la ea cu părinții ei si sora ei mai mică este o scumpă dar când facem noi planuri diabolice de cucerirea lumi si cu Gigel prin telefon(este un prieten de al lor care le ajuta in...aaaaa chestii😇😇) o înjură de toți morți având în vedere că sunt și morții ei dar trecem peste(si pe dedesubt😎😎)
Mă duc eu ca omul si ma îmbrac așa:
Iar Jasmin este îmbrăcată așa:
Două gotice csf n-ai csf.
Ieșim frumos pe ușă ,ne plimbăm prin tot orașul după ne oprim la un restaurant.Mancam noi frumos,dupa Jasmin se duce să plătească consumația because chelneri nesimțiți.
Stau si aștept iar lângă mine se așează......Pam,pam,pam.....suspans!!!
Soarta ne vedem la următorul capitol bye!!!😂😂
CITEȘTI
Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//
Ficção AdolescenteDap... Lexy si aventurile ei nebune ...unele întâmplări super altele....mai puțin bune..o să vedeți prin ce trece ea!!!