Jazmín în călduri..

21 3 2
                                    

Până când a venit un cântăreț..Herry Styles...Dap.. L-am chemat să îmi cante manele..Nyezzz..

J:- Ăla..E..Ee. HERRY STYLES!?*și fuge spre el țipând*

L:- Mai ușor Yo l-am adus aici să îmi cante manele după poți să îi dai veol..

HS:- Eu nu cant manele..Și nu mă deranjează puicuța asta de aici..

L:- O să cânți manele..De nu te castrez...

HS:- Gata boss!!!*și se duce pe scenă*

J:- TE IUBESC HERRY!!!!

L:- Stai chill...L-am adus aici mai mult pentru tine..

J:- Rar îți spun.. Dar..Te iubesc veață!!

L:- Și eu mă iubesc..Acum je se duce să danseze pe mese..

J:- Trăiești la maxim maică.. Trăiești la maxim..

L:- Nyezzz!!

Dansează je frumușel pe mese cu pistolul în mână amenintând-ul pe domnul Styles sa îmi cante manele că de nu trag la moștenitori (cat de pervers a sunat asta!?😂😂) Și mă prăpădeam de râs când o vedeam pe Marinette trăgând de Adrien care era mort de beat într-un colț iar puradelu' lor îi dădea picioare sa se ridice..Iar Sydnee..Să nu comentăm.. AndraDa incerca sa para "domnișoară" dar nu prea ii iese...Prea prostul meu soț borăște prin boscheți iar je... Dansează pe manele cu sticla de Tequila într-o mână și pistolul în cealaltă mână..Viață e frumoasa până când..

Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum