Ce am făcut!?!?!?

22 3 1
                                    

Până când termină Harry de cantat iar Jazmín a sărit pe el..La propriu și la târât după ea pana la un dormitor... Nebuna!! După văd că toți merg cate 2 intro cameră iar eu rămân cu Adam pe ditamai scenă și urmează o melodie lentă.. Dece dracu' Trompi nu ține cu mine!?

Ad:- Nevasta? Dansezi!?

L:- De ce nu...

Dansam noi frumos pana mi se face sete și mă duc să beau ceva..După ce am băut ce era acolo am inceput sa amețesc și să râd..Da..Să râd..

Ad:- Ce ai pățit?

L:- Multe..Foarte multe!!

Ad:- Ce ai femeie!? Mă speri!!

L:- Să vezi ce te sperii eu..În pat..

Ad:- Mă simt flatat dar nu.. Te-ai drogat..

L:- Taci dracului din gură și sărută-mă!!

Ad:- Ce!?

Dar prea târziu..Îl trag de cravată și îl sărut..Devine tot mai pasional după sălbatic..Sar și îmi încolăcesc picioarele in jurul taliei lui..Simt cum urca pe scări și intră într-un dormitor...După totul negru...

A doua zi..

Mă trezesc.. Cu Adam lângă mine!?.. eram dezbrăcată!!! Ce am făcut!???! Doamne!! Dar cel puțin am intrat Sfânta în biserică..Și am câștigat pariul ăla cu fratimiu..Dar ce contează!!! Mi-am tras-o aseară și îmi vine să mă spânzur și să vomit in același timp..Cat oi fi băut azi-noapte!? Numai Trompi știe..Trebuie să îmi chem șatră dar mai în colo...Îmi e foame..

Îmi iau lucrurile de. Pe jos si ma îmbrac cu rochia de mireasa..Nu am cu ce altceva sa ma îmbrac..Cobor jos și o văd pe Jazmín care stătea cu celelalte..Ce or fi făcut și astea?

L:- Cod verde portocaliu roșu roz alb negru!!! Help!!

J:- Ce ai făcut Fhă!?

L:- Mi-am... Tras-o aseară!!Dă-mi tigaia!!

J:- Ce ai făcut fhă!?

L:- Ce ai auzit!! Și nu mai pot de rău!! Am băut prea mult aseară!!

Ad:- Fhă dacă..

L,J,S:- Ce?

Suspans...Asta e vă obișnuiți..Treceți peste..

Originile lui Lexy ❄❄ Lista Neagră 💣🔪🔪//FINALIZATĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum