(Sandra)
Korkuyla titrerken nerede olduğumu bilmiyordum yine gördüğüm klasik kabuslardan biriydi bu karanlık koridorda delicesine koşarken nefes nefese kaldığımı hissediyordum aslında bir yanım bu yaşananların gerçek olmadığını sadece bir kabus olduğunu haykırıyordu günlerdir aynı kabusu görüyordum ama biliyordum ki boşuna kaçıyordum daha neyden kaçtığımın bile farkında değildim herhangi bir şey beni kovalamıyordu ama yakalanacağımı hissediyordum tek bir duraksamamla duvara sertçe çarparken gözlerimi sımsıkı yummuştum duyduğum yardım çığlıkları dahada artarken ağladığımı hissediyordum hayatım için yalvaracak duruma gelmiştim geldiğim durumun ne olduğunu bile bilmiyordum ve delicesine korkuyordum.
Rutubetli havayı solurken ayaklarımın soğuk zemine değdiğini hissediyordum karanlıktan doğru düzgün bir şey göremiyordum ve hemen hemen her yerim soğuktan donuyordu üzerimdeki gömlek pek ısınmamı sağlamıyordu tir tir titrerken yanımdaki duvara zorlukla tutundum ve etrafıma bakındım arkamdan bir kahkaha duyulurken koşmak istedim ama kaskatı kesilmiştim gözlerimi bir anda kapatırken sakin olmaya çalıştım ama karşımda olan şeye karşı savunmasızdım ve ne yapacağımı bilmiyordum.
Onun tam karşımda olduğunu biliyordum ve yüzüne bakmaya cesaret edemiyordum ağzımdan küçük güçsüz bir hıçkırık kaçarken o kahkaha attı.
Onun kahkahasını duyarken ağlamam artmıştı artık dengede bile duramayacak durumdaydım bacaklarım tüm gücünü yitirirken duvara yaslandım o ise bana dahada yaklaşmıştı çünkü güzel kokusunu duyabiliyordum bu çok saçmaydı o beni burda birazdan öldürecekti ama güzel kokması veya kahkahasının güzel olması saçmaydı daha onun ne olduğunu bile bilmiyordum yada bu olay gerçek bile değildi ve ben psikologtaki randevularımı arttırmalıydım.Tırnaklarımı elime geçirirken büyük ellerini hissettim buz gibiydi ellerime dokunduğu an titremem artmıştı tek eliyle iki elimi birden kavradı ve dahada üşümemi sağladı yavaşça ellerimi havaya kaldırarak avuçlarımı açtı ve dudaklarına götürdü sıcacık nefesini ellerime üflerken tenimin alev alev yandığını hissettim yavaşça gözlerimi aralamamla birden yok olmuştu yavaş adımlarla duvardan birkaç adım öne ilerledim ve arkama döndüm.
-Eğer bir tilkiyi kendine aşık edersen bunun bedelini ödersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selfish (Void Stiles)
Lãng mạnDudaklarını saçlarıma bastırırken titremem artmıştı sertçe bedenini bana bastırırken soğuk vücudu titrememe neden olmuştu. "Saf değilsin değil mi?."diye mırıldandığında başımı iki yana salladım saçlarıma minik öpücükler konduruyordu ben ise ne yapac...