Oglinda trecutului

244 25 2
                                    


-Intrecere! striga Shawty vrand sa o ia la fuga pentru a fi prima care intra in casa, insa dorinta ii fu sfasiata de durerea abdominala. Se impiedica si era sigura ca se va alege cu un model nou de nas, insa Yoongi o apuca de mijloc si o trase inapoi. Shawty scoase un tipat surd si cazu inconstienta in bratele baiatului. Acesta, panicat, o ridica, intra in casa si o puse pe canapeaua din sufragerie. Aceasta se trezi, se ridica in fund si ii trase o palma baiatului.

- Ma doare, idiotule !!! spuse ea cu o furie oarba.

- Ce, ma? Cum naiba... Aaaaa, exclama brunetul.

- Bbbbb, invatam alfabetul, spuse ea cu un ranjet larg, ce se transforma cat ai bate din palme intr-un chip fara expresie.

- Gura, am uitat, zise el revoltat.

- Dar ce... stiai? intreba ea uimita.

- Normal ca stiam! Cine crezi ca te-a bandajat?

- Cum? intreba ea cu o fata crispata, dandu-se mai aproape de Yoongi.

- Nu conteaza. Insa, acum, legat de sora mea mai mare...

- Ce? spuse ea, marindu-si ochii. Daca ma vede aici?

- Stai chill, nu stam impreuna.

- Aaa, spuse micuta bruneta. Si poteti locui separat? intreba micuta privind in gol.

- Normal! Ea are 19 ani, eu am 18.

- Stiu cati ani ai, iubire! exclama ea amuzata, pe fata baiatului aparand un zambet larg. Cum o cheama?

- Angelique.

- Angelica? 

- A-N-G-E-L-I-Q-U-E !

- Felicitari, ai castigat concursul de silabisire! Poftim premiul !!

Shawty il apuca de cap, il impbiliza pe canapea si isi puse piciorul la nasul lui. Brunetul o imbranci cat colo, dand semne ca este pe cale sa ''coloreze incaperea''.

- Aminteste-mi, de ce te iubesc? spuse el ducandu-si imediat mana la gura.

- Pentru ca sunt iubibila!

- Ma rog, treci la culcare ! ii comanda acesta.

- Ce face? Se rasti ea.

- E tarziu, maine avem scoala.

Bruneta facu o fata de parca tocmai ar fi vazut un mosneag gol.

- Ha, ai uitat! In pat, acum! continua acesta cu seriozitate, ridicandu-se si vrand sa plece. Shawty se ridica si il cuprinse intr-o imbratisare pe la spate.

- Nu vreau sa dorm singura, se miorlai micuta.

Yoongi si intoarse, ii lua fata intre maini si o privi fix in ochi. 

- Alta data, spuse el, luand-o pe sus, o duse la el in camera, o aseza pe pat si ii saruta fruntea.

- Noapte buna, micuto!

Fata ii zambi, ii lasa o micuta ventuza umeda pe buza de jos si il privi in ochi.

- Noapte buna, Yoongi oppa!

Baiatul zambi si iesi din incapere. Shawty se inveli mai bine si isi inchise ochii, insa nu reusi sa adoarma inainte de ora 4 dimineata.

Era intr-o camera destul de intunecoasa, luminata de un bec ce se legana spanzurat de un cablu. Privi drept inainte si se vazu pe sine intr-o rochita alba, strangand la piept o papusa. ''Sosia ei'' se apropie de ea usor si ii intinse papusa.

Vino, descopera-ma! (BTS fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum