,,no...eeee..."
,, Víš, já...."zavřela jsem oči a málem to vykřikla ale kontrolovala jsem se,, umím číst myšlenky " zmáčkla jsem volant a vydechla. ticho. Takže to nepochopila...
,, Vážně? Fakt? Já...Teda, chci říct... wow! Já mám taky menší tajemství... " řekla a podívala se na ně s jiskřičkama v očích.
,,No tak povídej" řekla jsem a dál se věnovala řízení. Cítila jsem jak zadržovala dech a přemýšlela jak mi to vlastně říct. Asi by bylo rychlejší ji přečíst myšlenky, ale já chtěla, aby mi to řekla sama.
,,mám takový pocit že vidím budoucnost!" vychrlila na mě jak nejrychleji mohla.
,,Páni... " vydechla jsem.
,,Každá má jedinečný dar! Zrovna my Rose!" rozplývala se Lena nad skutečností že jsme něco jako superupíři (:-D). Pozvedla jsem taky koutek, ale nemohla jsem se zbavit toho, jak nás chtěl Stěn ve svých myšlenkách udat. Kde teď asi je?,,Rose! Sakra Rose! Stuuuuuj!..."
Přede mnou se objevil sloup který se přibližoval ohromnou rychlostí. Blíž , blíž, blíž a blíž...
Zašlápla jsem pedál na brzdění.
Auto zastavilo asi milimetr před sloupem který se tyčil na kraji chodníku.
,,Chceš nás zabít?!" vplivla mi Lenna naštvaně do obličeje. Vystoupila a třískla dveřmi. Za ní se jen dívaly dvě oči plné slz, patřily mě.*************
Lenna se mnou už asi dva týdny nemluví. Nechápu co to do ní vjelo? Vždyť jsme se stejně zabít nemohly. Kvůli lidem? Vím že vidí do budoucnosti. Co sakra viděla? Nebo to nechápu.....
Ahoj lidi! Tato kniha mě psát nebaví, ale pokračovat budu! Nebaví mě, že musím dlouhý kapitoly. Takže budou kratší, zato ale budou vycházet častěji! :-D
Ok, užívejte si dne a ahoj! :-)
ClairesStory :-*
ČTEŠ
Upírka Rose
VampirosBerte prosím toto dílo trochu s nadsázkou. Je to má prvotina a celkem dost stará. Nejsem moc spokojená s tím jak to je, ale mazat ji nechci. Svým způsobem mě to vrací zpět do minulosti :3. A teď už k (hoooodně starému :D) popisu :) Hlavní hrdinka, R...