Tak uvidíme

57 8 5
                                    

Další den ve škole, ach jo!
Někdo do mě vrazil a já málem spadla. Lenna!
,,Hej!" Křikla jsem za ní .
Jen se podívala vražedným pohledem do zadu, na mě.
,, Dívej se na cestu. Rosallino!" kdyby pohled zabíjel, jsem tu uškvařená na podlaze, ale naštěstí nezabíjí.

Jen jsem si odfrkla a pokračovala v cestě. Lenna je strašně divná. Ale jedno vím jistě! Já ji nenávidím!

***************

,,Ahoj! Ty, jsi Rosallie viď?" Usmívala se na mě naše nová profesorka Chemie.
,,Nejlepší studentka Clarksfordu!" Měla by se hlídat . Asi totiž oslepnu.
,,No, asi a..." ,,Jistěže ano!" Nenechala mě domluvit. Viděla jsem ji v očích strach, smutek a předstíraný úsměv. Páni, nejde ji přečíst ani jedna myšlenka. Nikomu to teď nejde! Co se to děje? Že by mě má schopnost opouštěla?

,, Složenina složky..." Nuda. ,, To všichni víte, přesto jsem se ..." Za jak dlouho zvoní? ,,Napíšeme si test na látku kterou jsme teď probírali..."

Takhle to šlo celý den. Přijela jsem domů a začala jsem pracovat na referátu z nudný biologie. Vrátila jsem propisku do penálu a oddechla si. HOTOVO! Odstrčila jsem se od stolu a odjela na židli ke stolu kde mám mobil. Crrrr! Crrr! Zakřičel přístroj na stolku. Je to zpráva. Zpráva od Lenny...

Další kapitola je na světě. Když je toho málo jde to rychleji. Budu se snažit to vydat vždy do pěti dnů, ale znáte to... Škola.. ta mučící budova. No nic tak se zatím zas mějte! Čau!

S láskou ClairesStory 😘

Upírka Rose Kde žijí příběhy. Začni objevovat