Koukala jsem na ni s otevřenou pusou. Chemikářka nejdřív nevěděla, co si o tom má myslet, ale nakonec to zjistila, zavřela pusu a s rozpačitým úsměvem odkráčela.
Jsem už doma a stále myslím na ty všechny věci, co se mi za poslední týden staly. Ach jo. Otočila jsem se na posteli a zavřela oči. Nejradši bych se propadla do země. Ale to se asi nestane... Jak jsem se tak převalovala, tak jsem spadla. Au! Sakra moje hlava! Už zase ta otravná bolest která nemá prostě žádné zábrany.
,,Vypadni!" zařvala jsem na celej pokoj, že to muselo být slyšet až do Afriky.
,,Rose? Co se děje?!'' slyším Suzan zdola.
,,Já...Au! Do Pr...."
Ale to už byla Suzan nahoře a starostlivě si mě prohlížela.
,,Co se děje Rose, prosím pověz mi to..." prosila mě naléhavě.
Dobře, takže teď mám na výběr,
a) buď řeknu, že tu byl jen pavouk a že jsem ho velmi hlasitě prosila ať už odejde a přitom se flákla do hlavy a nějak zapomněla, že jsem upír. b) Nebo jí řeknu pravdu. Vybrala jsem si odpověď b, a tak jsem ji všechno řekla, myšlenky, bolesti hlavy a nezapomněla jsem jí ani říct o Lenně a podivné chemikářce. Ani nevíte jak se mi ulevilo. Suzan na mě chvíli jen koukala, ale nakonec jí začala stékat slza. Strašně se bojím že mě zavrhne, nebo tak.
,,Rose, já a Mark při tobě stojíme"
Spadl mi kámen ze srdce.
,,Díky" objala jsem ji.
,,Ale musíš nám to příště říci. A ne se takhle stresovat. Pomůžeme ti. A s králema se to určitě nějak vyřeší..." snažila se mě uklidnit, ale já jsem věděla, že má stejně velké pochybnosti jako já.
Usmála jsem se na ni a ještě jednou poděkovala.Lennu jsem už dlouho neviděla, ale upřímně mi to zas tak nevadí. Jen mi to stále přijde divné, jako kdyby někdo zmáčkl čudlík a Lennu přepnul do režimu zla. Chemikářka tu stále je, ale už se tolik nevtírá. Je to od té doby, co mi ukázala svou pravou tvář. Ale třeba měla pouze falešné zuby na nějaký karneval. I když... Se Suzan a Markem se snažíme zjistit, proč mě ta hlava tak bolí. Ale na nic jsme ještě nepřišli. A to ani nemluvím o další přeměně studenta. Už dokonce rozhlásili, že se nejspíš bude škola zavírat. Alespoň bych měla o starost méně.
....Tak a je tu po tisících letech další kapitola, snad se líbí 😘
Claire😘😘😘
ČTEŠ
Upírka Rose
VampirosBerte prosím toto dílo trochu s nadsázkou. Je to má prvotina a celkem dost stará. Nejsem moc spokojená s tím jak to je, ale mazat ji nechci. Svým způsobem mě to vrací zpět do minulosti :3. A teď už k (hoooodně starému :D) popisu :) Hlavní hrdinka, R...