Fourth

2.2K 129 5
                                    

   Már nem mertem elszívni az utolsó 3 slukkot, ezért eldobtam és jó mélyen a földbetapostam. Úgy döntöttem, hogy jó lenne már odamenni a többiekhez, ezért így is tettem. Beálltam oda, ahova tegnap is. Apa is nemsokára megérkezett.

-Tisztelegj!-kiabálta.-Pihenj! 20 perc futás. Indul!

  Látszott rajta, hogy ideges. Vajon miattam volt? Jó, mondjuk ez egy hülye kérdés, mert valószínűleg igen. Ti mit csinálnátok, ha rajtakapnátok a lányotokat, hogy egy fa mögött cigizik? Én biztosan elég ideges lennék...

  Miután lefutottuk a 20 percet, apa lőgyakorlatra vitt minket. Na igen! Ez az, amihez én nem értek. Egy kicsit sem. Remélem nem fognak kiröhögni.

  Minden asztalon voltak kikészítve fegyverek és az ahhoz tartozó alkatrészek. Az összes asztal előtt két szék állt. Párokban kellett dolgozni. Na vajon én kihez kerültem?! Persze, hogy az idegesítő szobatársamhoz. Tényleg, még a nevét sem tudom! Nem baj, nem is érdekel!

  -Mindenki foglalja el a helyét.-kiabálta túl az embereket apa.-Oda üljetek, ahol megtaláltátok a nevetekkel ellátott tálákat.

  Én a kis cseles leolvastam a társam nevét. Carlos. Haha! Most már ezt is tudom.

  Apu bejelentette, hogy elkezdhetjük összerakni a fegyvereket, ezért mi hozzá is fogtunk. Mivel Carlos sokkal jobban értett hozzá, Ő magyarázott én pedig figyeltem. Mondta mit tegyek én pedig tettem amit mond. Nagyjából 10 perc alatt végeztünk. Megvártuk, míg mindenkinek összejön a rendessen egyberakott pisztoly.

  Most következett az a rész, hogy lövünk. Na ez az amihez még annyira sem értek mint az összerakáshoz. Itt már nem kellett párban dolgozni, ezért mindenki egy más mellé állt, nagyjából 15 méter távolságra az előtte álló kartonembertől. Két ember között 1 méter távolság volt. Én a legvégére álltam, hogy ne lássa mindenki a bénázásom. Apa elszámolt 3-ig és mindenki lőtt. Nem is lett olyan rossz. Majdnem eltaláltam a szívét. Király! Ezt még megismételtük 9szer. Volt ami nagyon jól sikerült de volt olyan is, hogy rohadt szar lett.

  Este majdnem alva estem be az ajtón. Gyoran lefürödtem, magamra kaptam egy szürke melegítőt (a múltkori balesetemre figyelve) és egy hosszú fosszínű pólót és bezuhantam az ágyba. Két perc után már aludtam is.

KatonaéletWhere stories live. Discover now