Fifth

2.4K 114 10
                                    

                                                        ~1 hét múlva~  

Reggel arra keltem, hogy apa az  arcomat simogatja.  

- Skyler, kelj fel, van számodra egy jó hírem.-lassan kinyitottam a szemem és ránéztem.-Te és Carlos egy iskolába mentek, ahol nektek kell megtartani az órákat. Egy hétig ott leszetek és addig minden nap ti tanítotok.

-De miért?-kérdeztem nyöszörögve.

-Mert mostanság a fiatalok nem éppen úgy viselkednek, ahogy kéne. Nektek kéne fegyelemre tanítanotok őket.-mondta, én pedig elkezdtem vigyorogni. Ez a nekem való feladat. 

-Mikor indulunk?-kérdeztem, miközben felültem.  

-1 óra múlva, úgyhogy kezdj el készülődni.-mondta és kiment. Carlos még aludt, ezért úgy döntöttem, hogy jó lenne őt megviccelni. Felálltam az ágyára, majd onnan egyenesen ráugrottam. Hritelen kipattantak a szemei és egy hatalmasat ,,nyögött". 

-Mi a szart csinálasz?-kérdezte.

-Feladatunk van!-kiabáltam.

-És mégis mi?-kérdezte, miközben lelökött magáról és mellé estem az ágyra. Az elmúlt egy hétben jobban megismerkedtünk, ezért ez nem zavart. 

  Elmeséltem neki mindent, amit apa mondott. Már csak azt kéne megtudnunk, hogy hol fogunk megszállni. Délután erre is választ kaptunk. Az iskolához közel van egy hotel, ott fogunk lakni. Már nagyon fel voltam pörögve. Annyira jó volt belegondolni, hogy leüvölthetem gyerekek fejét.

  Délben már a buszon ültünk, katonai egyenruhában és fegyverrel a vállunkon ( fő a biztonság apa szerint). 4 óra volt az út. Majdnem az egészet végigaludtam. Mikor megérkeztünk, az autó leparkolt a szálloda előtt, mi pedig kiszálltunk. Itt ugyan úgy megnéztek az emberek a kék hajam miatt, mint az első nap a katonaságon. A 3. emeleten a 153-as szoba lett a miénk. Ketten laktunk egy szobában. Ugye milyen jó?! 

                                                             ~Másnap~

  Reggel gyorsan magunkra kaptuk az egyenruhát és megcsináltuk a mindennapi teendőket, majd lementünk a hotel elé, ahol várt minket egy taxi, ami elvitt minket az iskolába. 7:15-re ott kellett lennünk, hogy fogadni tudjuk az érkező diákokat és bemutatkozhassunk nekik. 8:00-kor becsöngettek, mi pedig már be is mentünk a terembe. Meg akartuk mutatni a gyerekeknek, hogy mi az a pontosság. Miután átléptük a küszöböt, hangosan becsaptuk magun mögött az ajtót, hogy ránk figyeljenek. Természetesen ez sikerül is. Mindenki ilyetten megugrott és gyorsan a helyére sietett. Carlossal vigyorogva összenéztünk, majd a gyerekekre. 

-Sziasztok gyerekek! Skyler vagyok, ő pedig itt Carlos és az elkövetkezendő 1 hétben mi fogunk titeket tanítani. Biztos most sokan azt kérdezitek, hogy miért. Azért, hogy fegyelemre tanítsunk benneteket.-itt átadtam a szót Carlosnak.

-Lehet, hogy most azt hiszitek, hogy ez csak valami vicc és mi nem is vagyunk igazi katonák, hanem csak átverünk titeket, pedig nem. Teljesen ,,igaziak'' vagyunk. A mi táborunkban Skyler az egyetlen női katona. Aki illetlenül mer viselkedni vele, az tőlem kap.-mondta fenyegetően. 

-Mivan, csak nem a csajod?-kiabálta be egy fiú.

-Ehhez neked semmi közöd! Inkább gyere ide.-mondtam. Először nem akarta tenni amit mondok, de amikor megindultam felé, inkább felállt és elém sétált. Akkorát lekevertem neki, hogy alig bírta megtartani az egyensúlyát.-Köszönöm, visszaülhetsz a helyedre.-mondtam teljesen nyugodtan. 

-Na jólvan, kezdjük a matek órát!-csapta össze a kezeit Carlos vigyorogva. 

  Egész nap alatt összesen 83 pofont kellett kiosztanunk, arról ne is beszéljünk, hogy ezen kívül mennyi nyakleves, seggberúgás és egyéb volt. Végül délután 16:00-kor elhagyhattuk az iskola területét. 

  Este már épp lefeküdni készültem ,mikor Carlos megszólított.

-Skyler, mikor az a gyerek megkérdezte hogy a csajom vagy e, akkor te nem azt mondtad, hogy nem, hanem hogy ez nem tartozik rá. Ez mit akart jelenteni?-kérdezte.

-Azt biztos nem, hogy van esélyed nálam.-pirultam el. 

-Rendben. Akkor holnap délután a tanítás után van kedved beülni velem meginni valamit?

-Igen-válaszoltam, majd bevetettem magam az ágyba és már aludtam is. 

(Ne úgy néz ki Carlos, mint a fenti képen, de csak ezt találtam :D )

KatonaéletWhere stories live. Discover now