Twelfth

1.5K 96 5
                                    

,,Órákkal később sikerült álomba sírnom magam."

*Másnap reggel*

Üveg törésének hangjára keltem. Fájdalmak közepette sikerült felállnom és a zaj felé indultam. A konyhából jött. Amint leértem, nagyon meglepődtem. Adam és Carlos álltak egymással szembe. Látszott rajtuk, hogy már verekedtek. Adam szeme körül hatalmas lila folt égtelenkedett, szemöldöke felszaladt, és még pár zúzódás volt rajta. Carlosnak vérzett az ajka és több folt is volt az arcán. Amilyen gyorsan csak a lábaim közt lévő fájdalom engedte, közéjük álltam. Mind a ketten meglepődött arccal bámultak rám.

-Skyler, ki engedte meg hogy legyere?-dörrent rám Adam.

-Ne. Merészelj. Így. Beszélni. Vele?-tagolta Carlos idegesen.

-Nyugodjatok meg. Adam ha mégegyszer ilyen hangnemben szólsz hozzám, kitépem a nyelved és feldugom a seggedbe. Remélem világos voltam.-emeltem fel a hangom. Adam megindult felém, de mikor elém ért és bántani akart, akkor át lekevertem neki, hogy a földön kötött ki. Ezért nem kezdünk ki katonával. Mivel láttam hogy Adam ájultan fekszik, ezért Carloshoz fordultam.

-Jól vagy?-kérdeztem.

-Én igen. Viszont ez a barom átküldte a flevételt arról amit tett veled. Nagyon fájt?-ölelt át.

-Még nem tudok róla beszélni. Sajnálom.-hajtottam le a fejem.

-Nincs semmi baj Babám. Nem erőltetem.-adott egy puszit a fejemre, mire összerezzentem. Ezt ő is észrevette és arrébb húzódott. Erre én összekulcsoltam ujjainkat.

***

A tábor kapujától kb 40 metrerre voltunk, mikor puska dörrenését hallottam.

-Az Oroszok megtámadtak minket. Tessék, itt leszek melletted, de azért ez nem jöget rosszul.-nyomott a kezembe egy pisztolyt. Erősen szorítottam, mikor közeledő lépteket hallottam. A hang irányába fordultam. Mikor megláttam ki az, megnyugodtam. Apa jött felénk. Mikor ő is észrevett minket, futásnak eredt. 1 méterre volt tőlünk, mikor egy Orosz rászegezte a fegyverét.

-Vigyázz apu!-kiáltottam, és elé ugrottam. A golyó a hasamba fúródott, és rögtön utána egy a vállamba. Annyi erőm még maradt, hogy lelőjem a támadóm, majd lecsukódtak a szemeim és elájultam.

-Carlos szemszöge-

Nagyon megijedtem, mikor Skyler ájultan esett a földre. Odasiettem hozzás és amilyen gyorsan csak tudtam az orvosiba vittem. Remélem nem lett semmi baja egyik belső szervének sem...

KatonaéletTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang