,,Carlos nem sokkal miután elkészültem, kilépett a fürdőből. Nem is tudtam, hogy neki is olyan a stílusa, mint nekem."
-Csinos vagy!-szólalt meg ő először.
-Ömm...köszi!-mosolyogtam rá.-Na és hova megyünk?
-Majd meglátod. Titok!-incselkedett.
-Utálom a titkokat.-dircáztam be.
-Biztosítalak róla, hogy ezt szeretni fogod.-nevette el magát.
Autóval 1 órát utaztunk, egy nagy mezőre. Nem tudom, hogy mit kar itt. Elég furcsa ez nekem. Mikor kiszálltunk, Carlos füttyentett egy nagyon, mire elkezdődött egy zene, és emberek rohantak ki a bokrokból és a fák mögül. Teljesen elképedtem. Akik hirtelen megjelentek, táncolni kezdtek. Carlos berángatott a kör közepére, mert én egyedül mozdulni sem tudtam.
Miután a táncnak vége lett, Carlos elém állt.
-Skyler Black, megtisztelnél azzal, hogy a barátnőm leszel?-kérdezte reménnyel teli hangon. Teljsen lesokkoltam. Már épp el akart menni, mert nem szólaltam meg, de erre nem adtam neki lehetőséget.
-Igen leszek a barátnőd!-mosolyogtam rá. Hatalmas vigyor terült el az arcán. Mindenki elkezdett kiabálni és tapsolni. Carlos elkapta a derekam, magához húzott és megcsókolt. Minden olyan tökéletes volt. Miután elváltunk egymástól, az emberek leléptek, mi pedig leültünk a fűbe és beszélgettünk.
~1 héttel később~
Ma van az utolsó napja annak, hogy mi tanítjuk a gyerekeket. Egész nap bemutatót kell tartanunk nekik, és nem csak a diákoknak, hanem ez egy nyilvános rendezvény lesz egy parkban, ahova bárki jöhet.
Reggel Carlos mellett ébredtem. Nem volt szívem felkelteni, mert olyan aranyosan aludt, csak hogy muszáj volt. Óvatosan ráültem a csípőjére és elkezdtem szólítgatni.
-Ébresztő álomszuszék. Készülni kell.-suttogtam. Erre ő egyszerűen megfogta a hátam és a mellkasára döntött.
-Most meg mit csinálsz?-röhögtem.
-Alszom!-válaszolta.
-Na neeem. Kelj fel szépen, mert különben elmegyek egyedül.-mondtam.
-Biztos, hogy nem. Még a végén rádhajt az a majom akinek azt az 1000 szavas izét kellett írnia.-mondta, majd kinyitotta a szemét. Én erre csak adtam egy gyors puszit a szájára, majd lemásztam róla és bementem a fürdőbe. Fogatmostam, befontam a hajam és felvettem az egyenruhámat. Mikor belenéztem a tülörben, észrevettem, hogy Carlos ott áll az ajtóban és döbbenten bámul rám. Jajj Istenem!
-Mennyi ideje állsz ott?-kérdeztem.
-Éppen elég ideje ahhoz, hogy teljesen ledöbbenjek.-válaszolta.
-Mindent láttál?-ő csak biccentett. Ezt nem hiszem el! Miért nem csuktam be azt a retkes ajtót. Csak én lehetek ekkora vadbarom. Van egy titkom, amit meg kéne őriznem, erre az első adandó alkalommal felfedem.
-Sajnálom!-mondtam.
-Miért?-kérdezte.
-Mert tetszett. Megcsináltattam, de miután idejöttem, nem mutathattam meg senkinek, mert itt tilos. A szüleim sem tudnak róla. Ha kiderülne, akkor biztos örökre megharagudnának rám. Akkor gyökér vagyok.-rogytam le a földre.
-Hé! Megoldjuk jó? Melletted leszek mindenben ígérem, de akkor most mondj el mindent amit nem tudok, mert különben nem tudok segíteni.-én biccentettem, majd visszamentem a szobánkba, egyenesen a bőröndömhöz. Kivettem belőle a cigijeimet és a piercingemet. Amíg Carlos a cigikkel volt elfoglalva, addig én betettem magamnak a szájpc-met. Mikor rámemelte a tekintetét, teljesen kikészült.
-Na jó, ezt azért nem gondoltam volna.-mondta, bennem meg elaludta az utolsó remény is, de ő újra megszólalt.-De segítek neked. Közösen átvészeljük. Ígérem!-ölelt át szorosan, én pedig a nyakába fúrtam a fejem.
-Indulnunk kell.-szólaltam meg.
-Rendben. Nyomás!-mosolygott rám.
YOU ARE READING
Katonaélet
RandomSkyler Black a 17 éves lány, apa ajánlatára beáll katonának.Az ott töltött idő számára nagyon különlegesen telik.Kövesd figyelemmel Skyler életét. Jó olvasást!