Sen yasak elmayı yerken ben piyano çalıyordum.
~
"Erkeklerden hoşlanıyormuşsun demek, pislik herif."
"Beynim düzgün düşünemiyor diye bize mi sulanıyorsun?"
"Yer cücesi ölsen de herkes rahatlasa."
Yoongi, koridorun son köşesindeki karanlık taraftan gelen patırtı ile okul başkanlarının bulunduğu görev yerinden ayrıldı ve oraya doğru ilerledi. Cümleler belirginleştikçe bir anlam kazanıyordu ama içinden bunun kendisinin okulunda olduğunu düşündükçe kan beynine sıçrıyordu. Hızla sesin kaynağına yöneldiğinde yerde yuvarlanarak tekmelenen küçük bir çocuk ve başında üç ayrı son sınıf gördü.
"Beyler," dedi sert sesiyle. "Doğru idareye gidiyorsunuz. "
Yoongi bu rezilliği yapan üç gerizekalının yüzünü dahi görmek istemediğinden gözlerini siyah saçları kaşlarına dökülmüş, tombul yanaklı çocuktan ayırmıyordu.
"Ama başkanım," dedi içlerinden biri. "Bu çocuğun gay olduğunu anladık. Onunda ceza çekmesi gerekiyor."
Yerde sürünen beden sessizce ağlamaya başlayınca Yoongi cümleyi söyleyen çocuğu yakasındam tuttuğu gibi duvara yapıştırdı ve dakikalardır sıktığı yumruğu suratına yerleştirdi.
"Sen," dedi ve çocuğun beyaz okul gömleğinin üzerine tükürdü. "okulun yarısını becerdikten sonra gelip beni cezalandırın diyor musun?"
Çocuğun gözleri fal taşı gibi açılırken minik sırrının nasıl okul başkanına ulaştığını anlamaya çalışıyordu. Biseksüel olduğunu en yakınlarından başka kimse bilmiyordu. Sert bir kafa darbesiyle burnu kanamaya başlarken O Min Yoongi, diye düşündü. O, istediği her şeyi öğrenirdi.
"B-ben," diye kekelerken bir yandan kanayan burnunu tutmaya çalışıyordu. Yoongi, çocuğu tuttuğu duvardan çekip yere fırlatınca derin bir nefes aldı.
"Sikinizin yetmediği yerlere bulaşmayın. Defolup gidin şimdi."
Çocuklar ceza alma ve dayak yeme korkusu ile koşarak uzaklaşırken Yoongi'nin kızgınlığına şaşırıyorlardı. Okul başkanları ilk defa küfür ederken ve bu kadar sinirli görüyorlardı.
"Hey," dedi Yoongi. Yüzü yara bere içinde kalmış çocuğa. Korkudan ve acıdan cenin pozisyonunu almış ağlıyordu ve sanki beton zeminde değilmişçesine gri yere uzanmıştı.
"Ben yanındayım. Bundan sonra seni hep koruyacağım."
Yoongi'nin sözleri, 17 yaşındaki korkmuş ve çaresiz Jimin'in gözlerini ona doğru çevirmesini sağladı. Jimin, minnetle tanımadığı okul başkanına bakarken yattığı yerden doğruldu ve kısılmış sesiyle konuşmaya çalıştı.
"Teşekkür ederim."
Tüm teşekkürler, ekim ayının dolunay gecesine kadar sürdü.
~
Küçük bir ısırık, hayatını mahvedebilir.
~
vampire au.
little bit smut in the next chapter
take care xx