Acaba yanlış mı yaptım. Bu malın ne yapacağı belli olmaz. Salonda ödevi yaparız. Jennifer'ı da evde tutarım. Ödevi bitiririz. Sonra da bu ızdıraptan kurtulurum. Bunları düşünürken birden yere kapaklandın.
Ben: Upsss. Önüne baksana be!!
................... .................... 3 BÖLÜM ..................................
Ben: Upsss. Önüne baksana be!!
X: Özür dilerim. Kafam çok dağınık ta .
Ben: Tabi dağınık olur şu kıvırcık saçlara baksana. :D
X: Merhaba ben Harry.
Ben: Bende Bella
Harry: Tanıştığımıza memnun oldum.
Ben: Bir daha yolda giderken önüne bak. Kafanın dağınık olmasını istemiyorsan da tara :)
Oradan uzaklaştım. Biliyorum iğrenç bir espiri yapmıştım. Espirilerim iğrençtir. Umarım benden bu kadar çabuk soğumamıştır.
Ama ne biliyim doğruyu söylemek gerekirse o kıvırcık saçlar. Ay anam onlar neydi öyle ? Çok tatlıydı.
Arkama bakmadan oradan uzaklaştım. Zaten bir sene sınıfta kalmıştım bu yüzden üniversite 1.sınıftım.
Derslerime de çok çalışmam lazımdı. Yoksa beni okuldan şutlarlardı. Bir taksi durdurup eve doğru yol aldım.
Ben: Heyoo ben geldimm.
Jennifer ve Zayn televizyon izliyordu. Yani beni takmamışlardı. Harbi sinirlendim. İçimden ulan manda kafalar niye beni takmıyorsunuz haa dedim.
Ben: Heyy burada yaşayan bir canlı size geldim diyor. Sizin de hoşgeldin demeniz gerekiyor.
Jennifer: Hoşgeldin. Ve kapa çeneni.!
Hoppalaa bunlar ne izliyor ki beni konuşturmuyorlar. Pehh pabucumun bir filmi. Onlara hiç ses vermeden odama çekildim.
Iyy yarın Kevin gelecekti. Bari ona saati mesaj atayım da erkenden gelmesin. Oda da bu kadar boş boş durmak canımı sıktı.
Bari şunlara bir numara yapayım da beni önemsememek neymiş görsünler. Merdivenlerden aşağı indim.
Vay be hala filmi izliyorlar. Hemen gittim. Şalteri kapadım. Alın size film. Numaradan da bağırıyorum.
Ben: Heyy neler oluyor ?
Zayn: Elektirikler gitti.
Jennifer: Tam da heyecanlı kısmıydı.
Ben: Ne izliyordunuz.?
Zayn: Ne yapacaksın?
Ben: Sana sormadım.
Zayn: Ortaya sordun.
Ben: Sen sussana be ukala. Bu karanlık yerde hiç bir şey görmüyorum zaten.
Jennifer: Mumlar nerede ?
Ben: Mum kullanmıyorum.
Zayn: Haa mükemmel. Sen uzayda mı yaşıyorsun? Hiç elektiriğin gideceğini düşünmedin mi ?
Ben: Allah Allah sana mı soracam?
jennifer: Bence susun ve elektiriğin gelmesini bekleyin.
Ben: Sigorta atmış olabilir. Ben bakarım.
Bence bunu fazlasıyla hak etmişlerdi. Ama telefonumu odam da unutmam tam bir talihsizlikti. Önümü de göremiyordum. Geriye döndüm.
Zayn: Ne oldu ?
Ben: Sanane
Zayn: Soranda kabahat
Ben: Jennifer telefonun yanında mı ? Karanlıktan daha merdivenleri çıkamadım.
Jennifer: Mutfakta kaldı galiba. En son orada yemek yemiştik. Zayn ile çık ben burada bekleyeyim.
Zayn: Ben niye çıkıyorum?
Ben: Boşver ben tek başıma çıkarım. Baksana karanlıktan korkuyor.
Zayn: Hayır korkmuyorum. Tamam geliyorum. Şurdan şuraya kadar zaten.
Zayn ile önümüzü görmediğimiz için elimizle önümüzde bir şey var mı diye bakınıyordum. Merdivenlerden teker teker çıktığımız sırada ;..........................
Ben: Aaaaağğhh bunu buraya kim attı ?
Sizi seviyore sizde bizi seviyore ise okuyun ve yorum yapın uleyynnn . sınır 35 okuma
-KİNEM