Ben: Dinleseydik. Bence bize bir şey diyecekti.
Jennifer: Yok ya para isteyecekti.
Ben: Yok bir şey diyecekti bence içime kötü bir his doğdu.
Zayn: Benim de içime bir his doğdu. Etraf falan her yer çok sessiz. Bu hiç normal değil.
Ben: Yanlış yolda mıyız?
Jennifer: Hiç bir fikrim yok.
Zayn: Aovv.
Ben: Jenniferrrr! Önüne bakkk..
8. Bölüm
Jennifer: Nee.
BİZ: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zayn ile ben arka koltukta oturduğumuz için Zayn hemen benim elimi tuttu. Sonra ikimiz de kafamızı eğdik. Ve uçurumdan aşağı kaydık. Ordan sonrası beynimde kazılı değil.
Ama neden Zayn benim elimi tutmuştu onu hala hatırlamıyorum. Gözlerimi açtığımda bir hastanedeydik. Ayaklarım ellerim her yerim ağrıyordu.
Hemen Zayn'i düşündüm. Acaba onlara bir şey oldu mu? Tam o sırada kapı açıldı. Hemen gözlerimi kapattım.
Doktor: Resmen rezillik. Tüm odalar nasıl dolu olur?
Hemşire: Hiç bir fikrim yok efendim.
Doktor: Zaten bunlar tanıdık sanırsam aynı anda getirildiler. Sorun olmayabilir.
Ve yanıma birini koydular. Kimdi lan o ? Hadi gidin de gözümü açayım. Kapı sesini duyar duymaz gözümü açtım.
Aaa Zayn . Oha böyle şans yok. İyi olmasına ve yanımda olmasına o kadar çok sevinmiştim ki. İçimden bir oh çektim. Tabi onda da ağır yaralar vardı.
Benim anlamadığım o uçurumdan nasıl sağ çıktık. Ya da kim gördü bizi de yardım çağırdı. Acaba Jennifer nasıldı. Aaa dur bir dakika . Ne oluyor lan?
Anaa Zayn uyanacak sanırsam. Bir sağa bir sola dönüyor. Hemen gözümü kapattım. Zayn'in etrafa bakındığını hissettim.
Zayn: Ha? Bella'nın ne işi var burada? Ne oldu ? Aaa kaza geçirmiştik. Ohh hiç olmazsa Bella iyi.
( Ulan odun sadece bu kadar mı ? Hayal kırıklığına uğradım.)
Zayn: Bella.
Ben içimden ( Neee)
Zayn: Ahh keşke seni sevdiğimi söyleyebilsem.
Ben: ( Keşkee. Ha ? Ne dedi la bu. Ciddi mi? O hayır inanmıyorum. Gene boş boş konuşuyor.)
Zayn: Ama söyleyeceğim. Cesaretimi toplayıp söyleyeceğim. Yeter ki uyan.
Ben: ( La ben seni harbi odun sanıyordum. İçeride bir yerlerde rumantiklik varmış vay be )
Zayn: Jennifer nasıl acaba ?
Ben: ( Biraz daha dışarıdan konuşsana çok kısık konuşuyorsun)
Zayn:....
Ben: ( Hah anladım. Bu da benim gibi kesin içinden konuşuyordur )
Ondan sonra uyuyakaldım zaten. Sonra uyanışım ses duymalardan oldu. Gözümü kısıp kim var içeride diye baktım. İçerde Harry ve yanında 4 kişi daha vardı. Öncekilerini hiç tanımıyorum.
Tabi konuşmalarını dinlemek için uyandığımı belli etmiyorum. Ne kaa çakkalım ya
Sarışın çocuk: Bu kim? Yanında ki?
Zayn: Bella.
Sarışın çocuk: Hayır. Öyle değil sevgili misiniz yani?
Zayn: Suss. Uyanabilir.
Harry: Jennifer iyi durumda hepiniz bir haftaya kalmaz çıkarsınız.
Zayn: Kim gördü bizi? Biliyor musun? Kim haber verdi yani ?
Harry: Hiç bir fikrim yok.
Neyse 1 haftayı öyle böyle zorda olsa geçirdik. Eve sonunda eve gelmiştik. Hala şoktayım. Beni kızdırıyor. Hem de beni seviyor. Garip.Bende onu seviyorum. Tabi belli etmiyorum.
Duygularımı asla dışa vurmam ben. Bu 1 hafta içinde diğer çocuklarla da tanıştım. Adları Liam, Louis ve Niall. Aslında çok tatlılar. Zayn'de arkadaş seçimini iyi yapıyor hani Çantamdan anahtarı çıkardım ve kapıyı açtığımda
Ben: Ohaa. Bu ne böyle . Harika
Bu bölüm biraz kısa oldu ama idare edin panpalar. Yb geç gelebilir 3.yazılılar başlıcak o yüzden sınırı yüksek tutuyoruz Yorumlarınızı bekliyoruz..SINIR 50 OKUMA
-KİNEM