Bay Ukala ve Bayan Çok Bilmiş 7

262 12 2
                                    

Jennifer Zayn'i aradı. Buralardaymış. 5 dakika sonra Zayn geldi. Hep beraber arabaya doğru yol alırken ...

7.bölüm

Hep beraber arabaya doğru yol alırken bir hayvan çantamı kapmaz mı? Ulan sen nasıl benim çantamı kaparsın denyoz. Hemen arkasından koştum. Çantamı almak için içinde sadece para yoktu.Benim için önemli olan başka şey de vardı.

Zayn: Burada benim koşmam gerekirdi değil mi ?

Jennifer: Evet.

Zayn: Baksana Bella'ya Usain Bolt gibi koştu, gitti. Birazdan çantayla geri döner.

Jennifer: Kuzenimsin. Odunsun. Ama seni çok seviyorum.

Ulan bu hırsız bence olimpiyata katılmalıymış. Bu ne koşuş anam . Başımdan terler akmaya başladı.

Ben: Ulan dangalak. Dur yerinde. O çantayı alıcam. Kaçarın yok.

Hırsız: Abla boşuna uğraşma. Git başımdan.

Ben: Ne ablası beeé!! Abla sensin ben senden gencim bir kere.

Ahaa sazan işte yere düştü. Bir güzel döveyim de aklı başına gelsin.

Ben: Ver çantamı versene be! Aaa terbiyesize bak. Ulan çanta kopacak dursana.

Hırsız: Valla vermem. Billa vermem. 

Ben: Yaa beni deli etme. Bir güzel döverim seni. Ver çantamı . Polis çağırırım haa.

Hırsız: Tamam. Sen polis çağırma ben de çantayı vereyim.

Ben: Tamam ver. Ne halin varsa da gör.

Bu hırsızları iyi tanırım ben. Polis dendi mi korkak tavuk gibi kaçarlar . Arkama döndüğümde Zayn ve Jennifer soluk soluğa koşuyorlardı.

 

Ben: Niye bu kadar nefes nefesesiniz.

Zayn: Hırsız kaçtı mı ? ( Nefes alıp verdiği için zor konuşuyordu.)

Jennifer: Kızım seni olimpiyatlara yazdırmamız lazım. Ülkemizi birinci edersin sen .

Hepimiz o anda güldük. Harbiden hırsız çok hızlı koşuyordu. Onu yakalayabildiğime göre bende çok hızlı koşuyordum. Doğru orantı olarak bende hızlı koşuyordum.

Ov yeah matematiğim çok iyidir. Eve gitmeden önce yemek yemeğe karar verdik. Diğer türlü eve git de . Sonra yemeği hazırla . Ooooo.  Güzel bir restauranta gittik.

Zayn ile ben karşı karşıya Jennifer ile Zayn yan yana oturuyordu. Hepimiz kendimize istediğimiz yemekleri sipariş ettik.  Yemeği yediğimiz de

Zayn: Utanın utanın. Siz hiç böyle yemekler yapamıyorsunuz. :D

Ben: Sanane be kolaysa sen yap.

Zayn: Ben erkeğim yemekleri kadınlar yapar.

Ben: Öyle bir kural yok. Erkek aşçılar da varrr.

Zayn: Tamam yaparsam sizden güzel yemek yaparım ama.

Jennifer: Zayn bence fazla konuşma. Otur oturduğun yerde . Sen daha iki yumurtayı kırıp yumurta yapamıyorsun. 

Zayn: Bunu yüzüme vurman gerekmezdi -,-

Biz burada kahkahalara boğulduk. Aslında doğru da diyor yani . Evde doğru dürüst yemek yaptığımız yok. Ama yine de bizden daha iyi yemek yaptığını iddia edemez.

Yemeklerimizi yiyip arabaya bindik. Yolda bir çocuk arabayı durdurdu.  Bize bir şey anlatmak istiyordu besbelli. Jennifer oradan hemen geçti. 

Ben: Dinleseydik. Bence bize bir şey diyecekti. 

Jennifer: Yok ya para isteyecekti.

Ben: Yok bir şey diyecekti bence içime kötü bir his doğdu.

Zayn: Benim de içime bir his doğdu. Etraf falan her yer çok sessiz. Bu hiç normal değil.

Ben: Yanlış yolda mıyız?

Jennifer: Hiç bir fikrim yok. 

Zayn: Aovv.

Ben: Jenniferrrr! Önüne bakkk..

..........

Bol bol voteleyin ve bol bol yorum yapın seviliyonuzzz <3 sınır 40 okuma

-KİNEM

Bay Ukala ve Bayan Çok BilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin