Bay Ukala ve Bayan Çok Bilmiş 11

205 23 4
                                    

Yolu bulmaya çalışırken dönemeçten döndüğümüzde..

Zayn: Aovvv..

11.Bölüm

Karşımızdan 2 tane iri yapılı adam geliyordu. Biz arkamıza bakmadan koştuk. Sonra tekrar önümüze iki tane adam belirdi. Bu adamlar bizden ne istiyor.

Her tarafımız adamlarla çevriliydi.  Hani hepsi iri yapılı olmasaydı. Teker teker gelin derdim de. Şimdi bu sefer de yani mazallah bunların altında ezilirsen pestilin çıkar.

Neyse ki küçükken babam beni dövüş sporlarına yazdırmış. Filmlerde ki gibi dövemesem de kendimi savunabilirim. 

Ben: Şimdi.

Zayn: Şimdi ne?

Ben: Saldır işte.

Zayn: He anladım. Hıyaaaa hayttttttttttttt.

Ben: Huvaaaaaaaaaaaaa hıyttt. Evet biri gitti. 6 sı kaldı.Bu 6 kişiyi iki kişi gibi sayarsak 12 kişi gibi bir şey . Sonr-Zayn: Bence hiç matematik hesaplama sırası değil. Kaçç!!

Zayn elimi tuttu ve beraber koştuk. O da haklıydı bir bakıma filmde değildik yani. O kadar adamı dövecek halimiz yoktu. Dikkatlerini dağıtıp kaçmamız gerekiyordu.

Jennifer'lar ses olmadığına göre kesin ona şaka yaptığımı sandı zaten telefonda sürekli he he diyip duruyordu. Neyse onlara gerek yok biz Zayn'im ile tüm engelleri aşarız.

Değil mi Zayn? Zayn? Aaaa pardon şuanda düşüncemin içindeyim. Öhö öhö öhö.

Ben: Değil mi Zayn?

Zayn:  Ha?

Ben: Pardon.

Zayn: Sanırım şu kapıdan çıkacağız.

Ben: Bir dakika benim tencerem nerede?

Zayn: Adamın kafasına fırlatayım derken hassas bölgeye attın ya.

Ben: Ciddi misin? Hiç dikkat etmedim. Zaten içi boştu çok bir şey olmamıştır.

Zayn: Hehe eminim öyle. Zavallı adamın çocuğu olmayacak.

Ben: Deme öyle yaa. Bana bulaşan cezasını alır bir kere. Hıh -,-

Zayn: Dur bir dakika şttt.

Zayn ağzımı kapayarak beni bir kenara çekti. Bir adam geçiyordu. Ulan burası da amma adam kaynıyor ha. Zayn tutmasa dalardım da neyse yani.

Dua etsinler. Hem çıkış yolunu bulup hemde birileri bizi görmesin diye saklanmaya çalışıyorduk. Birden tekrar yürürken kayarak yere düştüm.

Ahh be yerde ıslakmış. Arkam ıpıslak oldu. Lanet olsun. Zayn beni hemen yerden kaldırdı. Biliyordum pislik belli etmesede içinden gülüyordu.

Off ya harbiden sinir bozucuydu. Arkam ıslaktı. İster istemez yanlış anlaşılıyordu. İyi ki burada tanıdık yoktu. Yoksa çok pis rezil olurdum.

Zayn: Bu çok güzel bir hatıra olacak.

Ben: Hee çocuğumuza anlatırız. O da çocuğuna öyle öyle geçer. Ne güzel anısı arkam ıslandı. Ve berbat hissediyorum neyin peşindesin sen.

Zayn: Çocuğumuz?

Ben: Nee? :D

Zayn: Yani ilerde evlenecek miyiz?

Ben: Valla ben şimdiden söyleyeyim. Klasik evlenme tekliflerini kabul etmem. Ona göre hazırlan.

Zayn: Oooo. Farklı şeyler. Hmm. İyi . Çok düşüneceğiz o zaman.

Ben: Evet. Öyle basit şeyler istemem.

Zayn: Vaovv. Peki hanımefendi.

X: Ooo burada kimler varmışşş. Joe bey.

Zayn: Ne Joe'su ?

X: Bizi kandırmayın Joe bey. 

Zayn: O kim olum ?

X: İşi zorlaştırmayın. Size zarar gelmesini istemeyiz değil mi? Yoksa sonra nasıl paramızı alacağız?

Ben: Joe?

Zayn: Olum ben Joe falan değilim.. Git be .

X: Sizi biriyle görüştürmem lazım. Sonra paramızı alalım gidersiniz. Zaten bu kız da başımıza bela oldu.

Ben: Hopp! Düzgün konuş. Kiminle konuştuğunun farkında ol.

Koca göbekli adam bana kaşlarını çatınca

Ben: Tamam abi yapma abi . Bak tıpış tıpış geliyoruz şimdi. Hadi yürü Zayn.

X: Zayn? 

Zayn: Hee. Benim adım Zayn.

X: Hmm. Kandırmak için güzel isim.

Zayn: Bak hala kandırma diyor.

Bizi bir odaya götürdü. Bu adam merhametli başkasına rastlasaydık. O koca göbeğiyle bizi sıkıştırırdı. Zayn'e neden Joe diyorlardı? 

X: İçeri gelin.

Ben: Gelmiyoh. Alla alla gelmiyoh. Var mı diyeceğin.

X: Sen burada olmasan da olur.

Ben: Geliyorum var mı diyeceğin ha haaa. Vuriyim mi sırtına haa.

Zayn: Bella? Bella? İyi misin?

Ben: Sorma dün bir video izledim. Aklıma geldi canlandırayım dedim.

X: Hadi.. Muhabbetinizi mi bekleyeceğiz biz yahu!!

Ben: Oğlum bak git.. Ahh keşke süpürge olaydı.

Adam bizi itikledi. Sonra o adamı gördük. Hani bu şişkoların başı... 

Bu sefer meraklı bir sonla bitirmedim kıymetimizi bilin -,- Ve bölüm geç geldi baya bi geç geldi ama nerdeyse Kinem bitmek üzereydi o yüzden atamadık. Kendimizi affettirmek için 12. Bölümü yarın yollarız. Yorumları bol bol bekliyirunnnn. Seviliyorsunuz kıymetinizi bilin cankuşlarr. Siz güzel güzel yorumlar yapın. 

-KİNEM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay Ukala ve Bayan Çok BilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin