Bu 1 hafta içinde diğer çocuklarla da tanıştım. Adları Liam, Louis ve Niall. Aslında çok tatlılar. Zayn'de arkadaş seçimini iyi yapıyor hani :D Çantamdan anahtarı çıkardım ve kapıyı açtığımda
Ben: Ohaa. Bu ne böyle . Harika
9.bölüm
Oha eve ne yapmışlar böyle. Her yeri süslemişler en önemlisi de pankartta yazan yazı. ''Bella benimle çıkıar mısın''.
Ohaaa!! Ohaaaa .! Ohanzii! İnsanın elinde değil. Terslesem mi acaba?. Ya da kabul mu etsem. Yani kabul ederim de. Tersleyip mi kabul etsem.
Ya da görmemiş gibi mi yapsam? Hepsi bana bakıyordu. Bir cevap verecekmişim gibi.
Jennifer: Hadi ağaç olduk burada bir şey söylesene.
Liam: Hadiii..
Ben: Iıı. Şey nasıl söylesem bilemiyorum.
Harry : He de gitsin.
Zayn: Bir bölmeyin . Bella konuşsun.
Ben: Evet.
Zayn: Ciddi bir cevap bekliyorum. Ha bir dakika evet mi dedin sen? Doğru duydum değil mi?
Ben: Kulaklarında sorun var galiba.
Zayn direk bana sarıldı. Ben de karşılık verdim tabi ki.
Ben: Bunları ne ara hazırladınız.
Zayn: Boşver orasını biz sevgili olduk değil mi ?
Ben: Evet. Özünde odun değilmişsin.
Zayn: Yapma. Sen de beni kızdırıyordun.
Ben: Çünkü kızdırmak hoşuma gidiyordu.
Niall: Benim de yemek yemek hoşuma gidiyor. Haydi sofraya geçelim.
Hep beraber sofraya geçtik. Yedik içtik. Hala inanamıyorum. Zayn ve ben hmm iyiymiş. Tabi iyi lan . Vuhuu . İçimden baya baya seviniyordum.
Tabi ki dışıma vurmuyordum. Sonra şımarır. Sonra Zayn beni dışarı çıkardı. Yalnız kalmamız için. Bu çocuk işini biliyor.
Ben: Nereye gidiyoruz?
Zayn: Bilmem. Şuan için sadece geziyor.
Tabi öyle boş boş yürümüyoruz. Zayn ile el ele geziyorduk.
Ben: Zayn okuluma da gelirsin değil mi ? Şu Kevin anlasın bi onu sevmediğimi.
Zayn: Tamam . Hele sana yanaştığını göreyim. Kendimi tutamam. Döverim onu ona göre.
Ben: Döv döv . Bende sana yardım ederim. Eeee?
Zayn: Ne eee?
Ben: Böyle boş boş gezecek miyiz ?
Zayn: Bilmem. Seni evden çıkarırken sadece o kalabalıktan uzaklaşalım diye çıkardım.
Ben: Hee. Yani sadece evden çıkardın. Aklında getirecek bir yer de yok. Aynen koçum odunluğa devam.
Zayn: Aa sen de bana hep odun diyip duruyorsun.
Ben: Doğanın size bir armağanı tüm erkeklerin içinde bir odunluk vardır.
Zayn: Ben de yok.
Ben: He canım he.
Zayn: Bak daha ilk günümüz kavga etmeyelim bence.
Ben: Tamam, tamam. Hadi eve dönelim. Sıkıldım ben.
Zayn: Biraz daha yürüyelim işte. Ne güzel hava alıyoruz.
Ben: Canım sıkıldı benim.
Zayn: Eh iyi peki.
Bu sokağı daha önce hem de bu saatte hiç bu kadar sessiz görmemiştim. Sanki bir anda herkes uyumuş gibiydi. İlginç. Bir anda önümde gördüğüm şeyle ilkildim ve Zayn'in boynuna atladım.
Ben: Aaaaaaa
Zayn: Sakin ol. O sadece bir köpek.
Köpek: Hav hav.
Zayn: Hoşt ulan hoşt. Gitsene. Bella bu köpek çok kötü bakıyorr. Bella ! Kaççç
Ben: Aaaaaa kaçtıkça daha çok kovalarrr.
Zayn: Koşabildiğin kadar koş
Ben: Aaaaaaaaaaaa . Bir korkutamadın köpeği. Anammm . Çok hızlı koşuyorrr.
Zayn: Zıpla
Hemen bir yere tırmanıp zıpladık. Köpekten yırttığımız için memnunduk tabiki . Ama burası daha da ıssızdı.
Zayn: Nasıl geri döneceğiz. Ben buraları hiç bilmiyorum.
Ben: Bir köpeği kovamadın ha.
Zayn: Görmedin mi ? Nasıl da cin gibi bakıyordu.
Sonra bir anda gözlerim kapandı.
Ben: Ne oluyor? ZAYN ! Burada mısın?
Çok özür dileriz geç geldi biliyoruz bu yuzden sınırı az tutuyoruz ve yeni bölüm hazır sınır geçince atarız. Yorumlarınızı bekliyorunnn. sınır 40 okuma
-KİNEM