One direction Time

1K 15 10
                                    

Hei.Ma numesc Karla si am 17 ani,tocmai ce m-am mutat in Londra din orasul in care mi-am petrecut 12 ani ai vietii,mda New York.Ciudat eu inainte stateam in Londra dar din cauza serviciului tatalui meu ,minunatul meu tata regizor de filme,am fost nevoiti sa ne tot mutam . Inca o parte ciudata,ador One direction si am fost la gradinita impreuna cu Harry...nu stati calmi nu simt nimic pt el,dar colegul sau de trupa Zayn imi cam da fluturi in stomac de fiecare data cand ii aud vocea,ii vad privirea,sau aud numele lui. 

Ma trezesc intr-o dimineata cu gandul de a ma duce la scoala.Ma imbrac cu un maieu putin decoltat cu panda ,o pereche de blugi stramti rupti ,o pereche de tenisi All Star albi si un sfeter rosu peste.Plec de acasa linistita cand deodata ce credeti? Ma intalnesc cu Harry.Ne-am tras niste priviri ciudate ,cand deodata incepem amandoi sa zambim .        

Eu:Harry!-si ne imbatisam,era un moment ciudat dar totusi placut-  

H:Karla!                                                          

H:Moama de cand nu te-am vazut,ce frumoasa te-ai facut !                                                    

Eu:Tu vorbesti!Cu milioane de fani in lume si cu niste opere de arta in trupa-incep sa ma rosesc-  

H:Ia nu mai spune ,ai pus ochii pe careva?          

Eu:Mda...                                      

H:Pai si,nu vrei sa faci cunostiinta cu ei,ce zici? Vii astazi la mine acasa pe la ora 16:30 .Stii unde stau nu?      

Eu:Ahh,cred ca o sa vin,da stiu unde stai ,superstarule!

H:Hai taci!-apoi se amuza-Hai te astept deseara, poate iti fac lipeala cumva 

Eu:As vrea eu !-incep sa rad dar totusi cu tristete-

H:Bun,ne vedem pitic.

Eu:Pa cretule!-si zambesc malefic.

Wow,eram in culmea fericirii.Sa-mi dea careva o palma ,nu cred ca mi se intampla asa ceva?!God.I'm so fucking fabulous.

Ajung la scoala ...trec orele insfarsit si ajung acasa.

Tata: Printesoo am pregatit pranzul,cum a fost la scoala?

Eu: Hey dad! Bine ..il mai stii tu pe Harry?M-am intalnit cu el.

T:Ei nu mai spune ,si?

Eu:Pai...m-a invitat la el deseara..pot merge ? -zambind hilar- 

T:Desigur dar sa te intorci pana la 23:30

 Eu:Ok ,te iubesc tata! .

...Merg sus in camera mea...imi las ghiozdanul pe scaun si ma trantesc in pat..Imi veneau in minte multe scenarii ce ar putea sa se intamle ..da ,fras, asta nu se va intampla niciodata ...Stau linistita in pat ,apoi deschid telefonul si vad ca e ora 16:00 ...Omg !Trebuie sa ma imbrac.

    Hei,ma numesc Mary si sunt noua aici ...voi pune next cand voi vedea ca am cativa cititori . Dar cam greu.....nu cred ca voi avea prea multi :/  Ps: Scuzati unele greseli !

One direction TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum