Partea a V-a :***

222 10 2
                                    

Mdaaa....speram sa nu se intample la fel ca data trecutra :/

Eu:Va grupati cum vreti in camere,eu vreau doar sa pot dormi singura-apoi ma uit ironic spre Zayn-

H:Ok,dar nu mancam ceva sau ne uitam la un film..ceva?

N:Mancareeeeee!

H:Niall...Keep Calm !

Eu:Mda ne vom uita la Dear Jon.

Luam loc toti pe canapea si pornesc plasma .M'am pus aproape de Zayn sperand sa se intample ceva ..Staaaii ce zic eu aici?!

Louis:Uite cum s'a intins blegul de Niall,nici nu mai avem loc!

Z:Nu ma supar!Karla hai la mine in brate!Aici e loc!-si ma ia in brate in felul lui tandru si sensibil si Ahhhhhh gata Karla!-

H:Uuuuu !Se infiripa ceva aici!

Eu:Da poate palma mea in parul tau in cateva secunde!

H:Wow girl....gata tac!

Eu:Ai face bine!

Zayn incepe sa ma priveasca cu ochii lui de Pou infometat si cu o adorabiliciune extraordinara si insuportaila!

Se face ora 1:30 noaptea.

Eu:Gataaa la culcare cu voi pufosilor !

Z:Dar ,dar....

Eu:Gata!

Z:Ok....-si ma privi afectuos-

Ma duc in camera mea ma imbrac si nici bine nu apuc sa ma bag in pat ca aud usa scartaind.Era Zayn.

Eu:Ce vrei nu iti e deajuns ca te'am chemat in casa mea ..Mai vrei sa dormi si cu mine in pat?!

Z:Pai stii pitico' ..imi era dor de tine.

Atunci mi s'au inmuiat picioarele.Simteam ca lesin .Involuntar m'am ridicat din pat di i'am sarit in brate si am inceput sa il sarut.Normal el era in culmea fericirii ca un asemenea gest a fost facut de mine fara ca el sa ma roage !Dar eu parca eram drogata.Nu stiam ce fac!I'am simtit mainile cuprinzandu'mi talia si buzele lui contopinduse cu ale mele .Era ceva divin!Nu vroiam sa se termine.M'a lipit de perete si nu s'a lasat.Ma saruta mai cu patos si mai senzual.La un moment m'am oprit spunandui sa iasa afara din camera si se se duca sa se culce .I'a ajuns pe astazi!

Helaaau...scuzati daca e putin dar nu prea am timp ..va astept cu pareri ! :* Good Night iubiriici! Scuzati greselile!


One direction TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum