Ma imbrac cat de frumos se poate . Pentrut ca vreau sa ii dau o impresie buna lui Zayn dar si celorlalti baieti . Imi iau o pereche de blugi uzati si taiati ,un maieu cu tinte ,o pereche de tenisi ,o geaca de piele neagra si o gentuta pe umar . Cobor jos cu niste emotii enorme ,mai sa nu cad pe scari .
T:Gata ai pleca...-si se opreste- ...Wow ce ce,ce frumoasa esti....
Eu: Mersiii tatii! Eu am plecat-il sarut pe boraz si am plecat-
Ajung in fata casei lui Harry.Sun la sonerie .Deodata il vad pe Harry.
H:Hei Karla ! Ma bucur ca ai venit .Baietii nu stiu nimic,intra sa le facem o surpriza.
Eu: ..Ok...-zambesc cam ciudat pt ca eram emotionata,speriata,fericita nici eu nu stiam ce simt-.
Intru in casa si ii vad pe Zayn ,Liam,Niall si Louis cum se proasteau prin camera.
H:Baietiiii ,uite pe cine am adus ,ea e Karla ,o veche prietena de a mea.
Eu: Hey baieti!-imi venea sa le sar in brate dar strangeam din dinti si ma abtineam-
Louis: Bai frate ce bu....Dar nu apuca sa termine fraza caci Zayn ii si dadea un cot in burta ..si apoi incepea sa se uite la mine si sa zambeasca.
H: Bai perversule ,nici nu a intrat bine fata in casa ca deja incepi sa delirezi!
Lo: Ehm ,firea mea e mai ciudata .-Si zambeste larg incercand sa para inocent-
Eu:Stai linistit nu e nici o problema- ridic o spranceana-.
abil de atat?
H:Zayn!,vino,sa iti fac cunostiinta cu Karla .
Zayn: Buna ,eu sunt Zayn ,presupun ca stii - si apoi isi trecea mana prin par.Putea fii mai adorabil de atat?
Eu: Buna eu sunt Karla.-apoi zambesc dandu-i de inteles ca sunt incantata de cunostiinta-
H:Gata copii ,haideti sa ne uitam la un film .
Eu:Da ,ce ziceti de Saw?
H:Aia-i fata mea! Niall adu' popcornul!
Niall: Acum ma duc ,credema e o placere! -si zambea sadic-
Am inceput sa ne uitam ...filmul trecea incet si auzeam suspinariile baietiilor ,erau tare captivati .
Zayn se apropia tot mai tare de mine ,eu incercam sa stau cat mai calma ,la un moment dat zic..
Eu:Harry unde e baia?
H:Prima usa la stanga ..
Eu:Mersii.
Zayn se ridica si el ,dar Liam il prinde de mana si ii zice:
Liam: Mai incet frate ,doar nu vrei sa mergi si cu ea la baie deja .-eu incep sa rad ironic-
M-am dus la baie m-am privit in oglinda si apoi am iesit ,am vazut o camera ..acolo dormeau Harry si Zayn ,am intrat in camera si m-am asezat pe pat ..dintr-o data aud usa ,era Zayn
Zayn:Hei ,ce faci aici -si se aseza langa mine in pat-
Eu:Pai am vazut usa deschisa si am intrat ,sper ca nu e vreo problema...-spun eu ingriforanduma-
Z:Stai calma scumpo nu e nici o problema ,ba dinpotriva-si imi ridica capul apucanduma de barbie ,apoi se apropia considerabil de mine ,ii simteam respiratia incricisandu-se cu a mea.Dintr-o data i-am simtit buzele dulci si moi pe buzele mele.Era un sentiment divin.Apoi a inceput sa imi sarute gatul si sa ma muste de umar,eu ma las usor pe spate si el peste mine,apoi realizez ce fac si incerc sa il indepartez ,dar e prea tarziu ,aud cum bate cineva in usa.....
Voi pune next cand voi avea cu 10 cititori in plus ,si niste comentarii,sper ca v-a placut si nu v-am plictisit cu detalii :*,scuzati unele grezseli .